.

Beantwoord

Waarom is het moment van nieuwe bundels anders in app?

  • 25 November 2018
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Als ik inlog op Mijn Simyo op de computer dan staat er dat ik no 271mb heb en 2 dagen tot de nieuwe maandelijkse hoeveelheid, maar als ik via mijn mobiele telefoon inlog dan staat er dat ik nog 6dgn en 374mb tegoed heb.


Waar zit dat verschil dan in en welke versie moet ik raadplagen die via de pc of die via de mobiele app.
icon

Beste antwoord door Kevin 26 November 2018, 13:06

Bekijk originele reactie

2 reacties

De app is dan foutief. Ik raad je aan deze te updaten of te verwijderen en vervolgens opnieuw installeren.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Philip1,

Welkom op het Simyo forum.

Bij ons lopen de bundels iedere maand van de 1e tot de laatste van de maand. Je krijgt dus nieuwe bundels over 5 dagen. Dit zou natuurlijk op je browser en op de app hetzelfde moeten zijn.

De melding dat je nieuwe bundels ingaan over 2 dagen klopt dus sowieso niet. Wanneer je dit ziet op de Simyo app dan is dit meestal op te lossen door een update van de app of door deze helemaal opnieuw te downloaden. Zoals jij het aangeeft, zie je dit juist op de webversie van Mijn Simyo. Mocht dit er nog steeds staan dan zou ik je willen vragen om hier een printscreen van door te sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken!

Dankjewel voor het antwoorden Ray!

Groetjes,

Kevin

Reageer