.

Beantwoord

Waarom is er de link 'Webtogoklant?' als ik inlog op Mijn Simyo?

  • 29 August 2014
  • 3 reacties
  • 350 Bekeken

Badge +1
Hallo,


Ik ben nieuw hier en wil een vraag stellen over mijn Simyo.

Als ik naar mijn Simyo ga, zie je onder een link staan Webtogoklant.?
Als ik op de link Webtogoklant klik, krijg ik een menu waar ik mijn emailadres op moet geven alsmede mijn wachtwoord.
Voer ik mijn e-mailadres in en het wachtwoord wat ik van jullie op kreeg, dan krijg ik nadat ik op log in klik de melding dat mijn e-mailadres en of wachtwoord incorrect is.
Dat is vreemd, want voer ik mijn 06 nr. in bij mijn Simyo en mijn verkregen wachtwoord voor activatie simkaart, dan heb ik toegang tot mijn Simyo, maar doe ik dit via Webtogoklant, dan mag ik hetzelf uitzoeken; spreekwoordelijk gezien.
Nu wil ik weten hoe dat zit?
Ik heb een betaald abonnement.
Deze opmerking plaatste ik erbij omdat er een gedachte bij mij opspeeld van, misschien is dat wel voor pre-paid klanten, als mijn gedachte op waarheid berust, dan is het vreemd dat dit er niet bij vermeld word.
Mag ik vernemen, dank u?!
Mvrgr., P.Th. de Treek
icon

Beste antwoord door Ernst 1 September 2014, 12:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi P.Th. de Treek, welkom op dit forum van Simyo :)

Ik heb je vraag even verplaatst naar het forum onderdeel 'Mijn Simyo' in de hoop dat andere gebruikers met deze vraag het antwoord zo sneller kunnen vinden.

Het linkje 'Web To Go klant?' is bedoeld voor klanten die een Web To Go aansluiting hebben. Web To Go is een prepaid vorm van mobiel internet waarmee we binnenkort gaan stoppen. Deze klanten hebben net als alle andere Simyo klanten, prepaid of abonnement, een Mijn Simyo omgeving alleen ziet deze er anders uit als bij jou.
Jij kunt met je sim only abonnement gewoon inloggen door je 06 nummer en je wachtwoord hier in te vullen.

Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord voor je?
Badge +1
Bedankt voor de uitleg Moderator Ernst.
Ik wist eerlijk gezegd niet zo gauw waar ik wezen moest, dus plantte ik mijn bericht in die andere rubriek.
Maar nu begrijp ik waarom ik niet bij webtogo klant kon inloggen.
Ik heb prepaid vaarwel gezegd omdat het mij te duur werd.
Vriendelijke groeten, P.Th. de Treek
Reputatie 5
Badge +11
Graag gedaan, P.Th. de Treek 😮

Reageer