Skip to main content
De andere 3 gezinsleden krijgen volgende maand gratis 1000 mb om uit te proberen, omdat ze geen Internet abonnement hebben.

Ik heb ook geen internet abonnement, maar ik heb dat aanbod niet gehad.

Waarom ik niet?

Met vriendelijke groet, Bea
Waarschijnlijk betreft het hier de 'Simyaardag'. Ben jij op een ander moment bij Simyo gekomen dan de andere 3 gezinsleden?
Hoi HBKR,



Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over het Simyaardagcadeau! Ik snap dat je er vraagtekens bij zet zodra alle mensen om je heen wel die 1000 MB cadeau krijgen 😉 Dat is niet meer dan logisch! Zoals de naam van de Simyaardag al suggereert, gaat het om een viering van een 'verjaardag'. In dit geval gaat het niet om jouw verjaardag, maar om de verjaardag van je Simyo aansluiting. In de maand waarop je klant bent geworden ontvang jij dus de 1000 MB's als viering daarvan.



In de praktijk betekent dit dat als jij in september een Sim Only abonnement hebt afgesloten, dan krijg je de september daarop (van 1 september t/m 30 september) 1000 MB's helemaal gratis. Het zou dus heel goed kunnen dan jouw gezinsleden in een andere maand klant zijn geworden! Dan komt jouw cadeautje nog jouw kant op - maak je geen zorgen 🙂



Heb je hier nog andere vragen over?



@ RicoK: Dank voor je reactie, Rico!



Groetjes,

Jihane

Reageer