Skip to main content
Beste Simyo,

Ik zie dat mijn internetbundel per augustus op 0 mb staat. Ik weet niet hoe dit kan maar het moet 1000 mb zijn! Ik heb dit niet gewijzigd! Ik heb gebeld met de klantenservice. Medewerker adviseerde om printscreen door te sturen. Dit heb ik vanmorgen gedaan. Graag jullie hulp!
Aanpassen bundel blijft grijs. Ik kan er niks in wijzigen. Hij geeft aan dat ik per augustus 300 belminuten heb en 0mb internet. Dat laatste wil ik gewoon op 1000 mb hebben.
Hoi Boefjes, welkom op het Simyo forum.



Ik heb je vragen even uit het topic gehaald van een ander forumlid en een nieuw topic voor je aangemaakt. Dit omdat het toch een net iets andere vraag betrof 🙂.



Volgens mijn gegevens heb je op 1 juli al je bundels gewijzigd. Hierbij zou je zo te zien inderdaad je 1000 MB bundel hebben opgezegd. Dit is overigens niet erg, want je kunt dan op 1 augustus inloggen op Mijn Simyo en de bundel weer aanvragen. Omdat je deze bundel dan nog niet hebt, gaat deze wijziging meteen actief en kun je gewoon internetten!



Heb ik je vraag zo beantwoord?



Groetjes, Tiury

Reageer