.

Beantwoord

Waarom geeft de Mijn Simyo appt onduidelijke informatie?

  • 25 May 2015
  • 4 reacties
  • 157 Bekeken

Beste Simyo,

Mijn Simyo app geeft onduidelijke informatie. Er staat namelijk 0 van de 42 sms/min beschikbaar. Maar mijn abbonement is 100 smsjes/belminuten. Waarom staat er dan 42 totaal? En, wat gebeurt er als je over de 42 sms/min heen gaat? Krijg je dan een extra factuur? Met welke kosten?

Groeten, Thomas
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 25 May 2015, 16:15

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Thomas,

Welkom op het Simyo Forum!

Het beeld wat jij schets doet mij denken dat jij nieuw bent bij Simyo.
Als je een nieuwe klant bent wordt je abonnement voor de eerste maand naar rato berekend. Je betaald dus maar de dagen dat je er gebruik van kunt maken en niet de gehele maand.
Dit verklaard waarom je minder in je bundel hebt zitten.

Als je buiten de bundel gaat berekend Simyo het buiten bundel tarief welke te vinden is op https://www.simyo.nl/tarieven/sim-only .
Deze worden, indien je het deze maand verbruikt, bijgeteld op de factuur die in de maand juni klaar komt te staan.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Heel duidelijk antwoord! Erg bedankt!
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Thomas,

Graag gedaan.
Als je meer vragen hebt kom gerust nog eens op het Forum. Of praat eens mee in onze gewoon gezellig topic's.
Hier op het forum is namelijk altijd wel wat te beleven.

Fijne dag nog!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Theaumes, welkom op ons forum :)

Fijn dat maikel.twinnie je zo snel heeft kunnen helpen! Dank je, maikel!

Reageer