Skip to main content
Hallo,



Met nog 15 dagen te gaan heb ik volgens de app 96 smsjes/belminuten verbruikt en 586 mb. Ik heb hiervan een screenshot gemaakt. Vandaag weer op de app gekeken en nu, met nog 13 dagen te gaan heb ik 90 smsjes/belminuten verbruikt en 446 mb. Ook hier heb ik een screenshot van gemaakt. Ik vraag me nu toch af of het verbruik gemeten en gefactureerd door Simyo wel klopt?? Het is wel vreemd toch?



Groet, Shirley
@Shirl73

Ik vraag me nu toch af of het verbruik gemeten en gefactureerd door Simyo wel klopt?? Het is wel vreemd toch?


Klopt ja, vooral omdat de meting verzorgt wordt door KPN, Simyo krijgt van hen de gegevens door, maar de facturatie die klopt. Zou je daar niet op kunnen vertrouwen is een goede en vooral meest belangrijke basis weg.

Wat ik me afvraag, heb je ook screen shots gemaakt op beide datums van Mijn Simyo?



Friesian.
Ja van allebei heb ik screenshots gemaakt. Omdat ik met mijn zoon en discussie had over zijn verbruik 😉
Grote klasse ! Gaven beiden (app/site) hetzelfde beeld qua verbruik?

En ter info de resultaten worden 4 - 6 keer per dag bijgewerkt....

Voor de rest afwachten, verklaring van de moderator zal morgen waarschijnlijk worden...
Ik ben benieuwd..
Hoi Shirl73, welkom op ons forum :)



Wat vervelend dat de weergave op de Mijn Simyo app vragen op roept.

Je geeft het volgende aan:

Met nog 15 dagen te gaan heb ik volgens de app 96 smsjes/belminuten verbruikt en 586 mb. Ik heb hiervan een screenshot gemaakt. Vandaag weer op de app gekeken en nu, met nog 13 dagen te gaan heb ik 90 smsjes/belminuten verbruikt en 446 mb.

Echter, de app geeft aan wat je nog over hebt van je bundel.

Wat de app dus eigenlijk weergaf is dit:

Met nog 15 dagen te gaan heb ik volgens de app 96 smsjes/belminuten over en 586 mb. Ik heb hiervan een screenshot gemaakt. Vandaag weer op de app gekeken en nu, met nog 13 dagen te gaan heb ik 90 smsjes/belminuten over en 446 mb. ;)



Er staat ook in de app en op Mijn Simyo:

Tegoed van Shirley

XX van de XX min/sms

XX van de XX MB




Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?



Friesian, bedankt voor het meedenken!
Dank je!

Ik denk dat bij mij de verwarring is ontstaan doordat onder de balkjes staat "verbruik gemeten op ..-..-...." , ik heb de smsjes en mb's dus gelezen als verbruik ipv wat ik nog over heb.

En Friesian..jij ook bedankt!
Hoi Shirl73,



Wat goed om te lezen dat de uitleg van Ernst duidelijk is 🙂. Die balkjes kunnen soms onduidelijk overkomen. Gelukkig begrijp je nu hoe het zit en kun je het verbruik goed in de gaten houden.



Groetjes, Tiury

Reageer