.

Beantwoord

Waarom geeft de app niet de juiste gegevens door?

  • 28 May 2015
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Beste Simyo,

Gisteren had ik volgens de App nog 300MB voor internet, nu open ik de App en is er opeens geen internet bundel meer.
Sterker nog, opeens hebben we een rekening van 162€!!???!!
Nu begrijp ik dat er opeens een "probleem" is geweest met de App, maar ipv dat de klant wordt geïnformeerd over dit probleem.....gaan we vrolijk door...

Is dit nou Simyo, nou ik hoop dat ik mee mag doen met de klanttevredenheid!

Graag een oplossing voor de 162€.....dit is gewoon het hele abonnement voor het hele jaar...
icon

Beste antwoord door Ernst 1 June 2015, 12:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

De klant is wel degelijk geïnformeerd, via dit forum en via twitter. Aangezien Simyo een online provider is m.i. een logische manier van communiceren.

Heb je geen smsjes gekregen? Bij 50% en 100% verbruik van de bundel worden deze namelijk automatisch verstuurd en deze smsjes zijn realtime. De standen op Mijn Simyo klopte trouwens wel, hetzij met de gebruikelijke vertraging.

Over die rekening kan ik me verder niet uitlaten. Vraag me alleen af of dit een tussentijds betalingsverzoek is vanwege hoogverbruik of een standaard factuur?
Beste Raytje,

" de klant is wel degelijk geïnformeerd" Je noemt 2 dingen op......Twitter en dit forum, beide heb ik niet( sinds vandaag lid van de forum), dus ja.....
En wat betreft de standen klopte wel hetzij met de gebruikelijke vertraging.....goh?...en de Sms realtime is, ben ik vandaag ook achter gekomen.
Ik snap dat je een voorbeeldige Simyaan bent, vooral doorgaan zo!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Maickel01, welkom op ons forum.

Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app.

Wat vervelend dat je nu te maken hebt met onverwacht hoge kosten.
We hebben inderdaad op ons (openbare) forum en op Twitter gecommuniceerd dat veel klanten te maken kregen met een foutieve weergave op de Simyo app.
Op Mijn Simyo heeft altijd wel alles geklopt.

De smsjes die we sturen zijn inderdaad realtime. Het volledig verbruikt smsje heb je op de 24e al gekregen toch?


Raytje, dank je voor je assistentie!
Zoals altijd, graag gedaan.

Reageer