.

Beantwoord

Waarom doet de app het niet?

  • 20 February 2016
  • 19 reacties
  • 272 Bekeken

wanneer doet de app het weer hij doet het nu al een paar dagen niet bij mij
icon

Beste antwoord door Angela 21 February 2016, 11:49

Bekijk originele reactie

19 reacties

Hoe bedoel je hij doet het niet? Iets meer info zou welkom zijn.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeftam,

Welkom op het Simyo Forum.

De app hoort netjes te werken! Dat dit bij jou nu niet het geval is, is natuurlijk niet de bedoeling.

Zoals Raytje aangeeft, is een beetje meer informatie heel erg fijn. Op die manier kunnen we je sneller en beter helpen. Kun je mij vertellen wat er precies niet werkt aan de app? Kun je niet inloggen of is er iets anders aan de hand. Alvast bedankt voor je reactie.

@Raytje, bedankt voor je hulp :)

Groetjes,
Angela
hoi angela ik kan inderdaad niet in logen als ik inlog zecht hij meteen sorry er ging even wat mis
Staat de data/wifi verbinding aan?
Toch maar ff vragen voor de zekerheid. 🙂
Dubbele post.
ja staat aan
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeftam,

Bedankt voor de extra informatie :)

Voordat ik tot een conclusie kan komen, wil ik je wat vragen stellen. Allereerst wil ik graag weten of je de laatste versie van de app hebt geïnstalleerd? Mocht dit het geval zijn, dan wil ik graag weten of je hem al eens verwijderd hebt en vervolgens opnieuw gedownload.

Daarnaast wil ik graag weten welk type toestel je hebt en welke softwareversie hierop staat. Als laatste ben ik er benieuwd of je wel gewoon kunt inloggen op Mijn Simyo via een computer.

Laat je het weten?

@Friesian, bedankt voor je hulp :)

Groetjes,
Angela
hoi angela

ik heb hem geïnstalleerd verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd

ik heb een
samsung s3
android-versie 4.3

en ja op de computer doet hij het wel
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeftam,

Bedankt voor de extra gegevens.

Ik wil graag even wat met je testen. Hiervoor heb ik je een nieuwe wachtwoord via een sms'je verstuurd. Zou jij hiermee willen inloggen? Lukt dit niet? Wil je dan een printscreen maken van de foutmelding en hier bijvoegen? Dan gaan wij weer verder kijken voor je.

Groetjes,
Angela
nee hij doet het nog niet zucht
Reputatie 7
Badge +10
Pfoe, dan heb ik op dit moment even geen opties meer voor je! Ik ga dit doorzetten naar een collega. Zij zal gaan kijken wat er precies an de hand is. Op het moment dat ik hier wat meer over weet, laat ik het aan je weten.

Sorry voor het ongemak!

Groetjes,
Angela
dank je wel angela mijn vrouw heelt het zelfde probleem met een samsung s3 mini we wachten het af
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeftam,

Ik ben bang dat het een bekend probleem betreft. Om dit zeker te weten, wil ik graag van jullie weten of jullie op Mijn Simyo de facturen kunnen bekijken? Of krijgen jullie hier een error code?

Groetjes,
Angela
om de computer kan ik het wel maar op mijn telefoon niet voor dat de app vernieuwt was kon ik alles gewoon wel dus vind het een beetje jammer nu kan ik ook niet zien hoeveel belminuten en mb ik nog heb weker de widget was zeer makelij als het zo blijft en er kan niks aan gedaan worden is het voor mij wel een reden om over te stapten naar een anderen provider
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeftam,

Dat je hiervan baalt kan ik goed begrijpen. Ik doe mijn best om dit voor je op te lossen :)

Ik begrijp dat je kunt inloggen op Mijn Simyo via een computer. Nu ben ik echter benieuwd of je jouw facturen daar kunt bekijken. Als dit niet kan, weet ik ook wat het probleem is met de app. Om die reden heb ik gevraagd of je dit wil nakijken. Zou je dit alsnog willen doen voor me? Bedankt alvast.

Groetjes,
Angela
nee kan ik niet zien
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeftam,

Ah, dat verklaart het probleem!

Omdat je via Mijn Simyo op jouw computer jouw facturen niet kunt zien, kun je ook de app niet gebruiken. Dit is een error die met elkaar in verband staat. We zijn bezig om dit op te lossen zodat je jouw facturen kunt zien en de app kunt gebruiken. Ik verwacht dat dit op korte termijn geregeld gaat worden.

Voor nu kun je jouw verbruik in de gaten houden via Mijn Simyo. Als je facturen wilt zien, laat het dan even weten. Ik zorg er dan voor dat deze naar je gemaild worden.

Natuurlijk is het een lastig probleem en hierbij wil ik je mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Groetjes,
Angela
nou we gaan het af wachten

alvast bedankt
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Jeftam,

Namens Angela, graag gedaan :)

Groetjes, Angelica

Reageer