Nieuwe website is zeker top, maar wat ik eerlijk gezegd niet kan uitstaan is dat mijn extra kosten niet meer zichtbaar zijn. Nu is het maar gokken hoeveel de rekening wordt.
Kan dit weer terug gezet worden?
Bladzijde 1 / 1
Vroeger kon je ook per dag gespeciveerd zien hoeveel MB's je hebt gebruikt! De site is wel mooi geworden maar loopt wel meer nan 24 uur achter met de gebruiks gegevens................ ik verwacht ook niet veel van de Simyo App, als die ooit nog komt!
Groet, Peter
Groet, Peter
Kan dit weer terug gezet worden?
Groet, Peter
Hoi Yzord en pbmand,
Je kunt nog altijd je verbruik + kosten bekijken van de lopende maand. Ik ben het met je eens dat het op dit moment wat lastig is om het te vinden (is ook al doorgegeven), maar het moet als volgt.
- log in op je persoonlijke pagina
- klik op 'verbruik'
- kies naast geschiedenis voor de maand
Vervolgens kun je het verbruik + kosten helemaal inzien.
Het verwerken van de gegevens met een vertraging is geen gevolg van de nieuwe website. Hier hebben we altijd te maken mee gehad.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.