.

Beantwoord

Waar zie ik wanneer mijn contract afloopt?

  • 1 January 2014
  • 3 reacties
  • 814 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo!
Ik wil mijn jaarabonnement stopzetten maar ik weet niet of het nog kan. 
Ik had bij simyo eerst een tijdje maandabonnement en heb het toen overgezet naar een jaarabonnement.
Ik weet alleen de datum niet en weet dus ook niet tot wanneer het duurde. Waar zou ik dit kunnen zien ?
En kan ik per se naar 1 jaar pas stopzetten of kan ik als ik het nu stopzet de rest van de maanden afbetalen?
Groetennn 
icon

Beste antwoord door Natascha 3 January 2014, 14:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je kunt bij mijn simyo zien " in het oranje ballonnetje" zien tot wanneer je jaarcontract loopt. En je kan je jaarcontract afkopen tegen de oorsprokelijke bundel(s) tarieven en dan uiteraard de resterende looptijd.

http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-abonnement-afkopen-25706336

Heb je zo voldoende info?
Reputatie 7
Afkopen van de resterende bundels gaat toch tegen de laatste prijs per bundel mits deze niet lager/minder is dan de oorspronkelijke startbundel?
Badge +6
Hallo!
Ik wil mijn jaarabonnement stopzetten maar ik weet niet of het nog kan. 
Ik had bij simyo eerst een tijdje maandabonnement en heb het toen overgezet naar een jaarabonnement.
Ik weet alleen de datum niet en weet dus ook niet tot wanneer het duurde. Waar zou ik dit kunnen zien ?
En kan ik per se naar 1 jaar pas stopzetten of kan ik als ik het nu stopzet de rest van de maanden afbetalen?
Groetennn 


Hoi C38,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je jaar contract al is afgelopen. Mocht je het abonnement willen opzeggen dan is dit mogelijk.
Het abonnement is namelijk per maand opzegbaar. Wanneer je voor de 25ste van de maand opzegt dan is het abonnement op de 1ste van de volgende maand opgezegd.

@ Martijn® & RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer