.

Beantwoord

Waar zet je de optie Internet op je mobiel - buitenland aan

  • 9 July 2013
  • 8 reacties
  • 582 Bekeken

als ik inlog op mijn simyo zie ik een knopje internet buitenland.
kunnen jullie zeggen wat dit kost voor italie, of is hier een bundel voor per ......MB?

groeten Marion
icon

Beste antwoord door Natascha 10 July 2013, 12:57

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Er zijn nog geen internetbundels voor het buitenland. Voor verdere info kijk even hier:

http://www.simyo.nl/tarieven/sim-only?tag=Buitenland%20tarieven

Italie is in Zone 1.
Hmm, merkwaardig; ik zie dat de tarieven voor mobiel internet binnen Europa € 0,55 per MB bedragen. Ik meen begrepen te hebben dat de EU een maximum tarief van € 0,45 per MB hanteert....

Wie kan mij hier duidelijkheid over verschaffen?
Badge
Ik zie wel het knopje internet buitenland, het staat op uit, ik wil het graag aanzetten, maar dat kan niet. internet op je mobiel staat wel op aan, dus dat is het niet. Ik heb zojuist de hele geschiedenis en cookies gewist van mijn browsers, het geprobeerd met Explorer en met Firefox, maar het helpt allemaal niet. Ik hoop wel dat dit snel geregeld kan worden, want ik ga volgende week met vakantie.
Reputatie 7
Badge +9
Hmm, merkwaardig; ik zie dat de tarieven voor mobiel internet binnen Europa € 0,55 per MB bedragen. Ik meen begrepen te hebben dat de EU een maximum tarief van € 0,45 per MB hanteert....

Wie kan mij hier duidelijkheid over verschaffen?


€ 0,45 is exclusief BTW.
Hmm, merkwaardig; ik zie dat de tarieven voor mobiel internet binnen Europa € 0,55 per MB bedragen. Ik meen begrepen te hebben dat de EU een maximum tarief van € 0,45 per MB hanteert....

Wie kan mij hier duidelijkheid over verschaffen?


€ 0,45 is exclusief BTW.


Oké, dat is duidelijk, bedankt!
Badge +6
als ik inlog op mijn simyo zie ik een knopje internet buitenland.
kunnen jullie zeggen wat dit kost voor italie, of is hier een bundel voor per ......MB?

groeten Marion


Hoi S.Marion,

Welkom op het forum!
De optie kan je aanzetten via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Mijn instellingen en simkaart'. Er is geen bundel om gebruik te maken van het internet in het buitenland. Het verbruik word per MB in rekening gebracht.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Badge +6
Hmm, merkwaardig; ik zie dat de tarieven voor mobiel internet binnen Europa € 0,55 per MB bedragen. Ik meen begrepen te hebben dat de EU een maximum tarief van € 0,45 per MB hanteert....

Wie kan mij hier duidelijkheid over verschaffen?


Hoi Christine,

Zoals Scotsman aangeeft zijn dat de tarieven zonder BTW.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Badge +6
Ik zie wel het knopje internet buitenland, het staat op uit, ik wil het graag aanzetten, maar dat kan niet. internet op je mobiel staat wel op aan, dus dat is het niet. Ik heb zojuist de hele geschiedenis en cookies gewist van mijn browsers, het geprobeerd met Explorer en met Firefox, maar het helpt allemaal niet. Ik hoop wel dat dit snel geregeld kan worden, want ik ga volgende week met vakantie.

Hoi ToHa,

Ik zie in het systeem staan dat je de optie Internet op je mobiel - buitenland gisteren hebt aangezet via persoonlijke pagina.

Reageer