Skip to main content
Waarom kan ik op de app (en ook op de site) niet zien hoeveel extra kosten (= bellen en internet buiten de bundel) ik in de LOPENDE maand gemaakt heb?
Hoi Baliekluiver,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat er verwarring is ontstaan het inzien van jouw verbruik. Gelukkig kan ik wat meer licht op de zaak schijnen voor je :)



Via de Mijn Simyo App is het inderdaad niet mogelijk om jouw buiten bundel verbruik van de huidige maand te bekijken. Via Mijn Simyo op jouw computer is dit wel in te zien. Als je inlogt op jouw account, kom je terecht in jouw overzicht. Hier zie je verschillende tegels staan. Op de derde tegel zie je staan: 'mijn kosten tot nu toe in september'. Dit een een overzicht van jouw bundel kosten en de kosten buiten je bundel. Je kunt daar vervolgens klikken op 'bekijk je kosten'. Zodra je dit hebt gedaan wordt je doorgezet naar een andere pagina.



Op deze pagina zie de jouw kosten voor de maand september. Onder het kopje 'Mijn bundels', zie je jouw standaard maandkosten terug. Daaronder vind je 'Kosten buiten mijn bundels'. Als je dit opent, worden de kosten buiten je bundel gespecificeerd. Hier kun je precies terugvinden wat je verbruikt hebt. Kun je dit vinden?



Groetjes,

Angela
Dag Angela,



Dank voor je reactie. Het is me duidelijk en ik heb kunnen vinden wat je beschrijft.



Het is helaas jammer dat de app dit niet ondersteunt, omdat je op een smartphone nu eenmaal makkelijker met een app werkt dan met een website (ook al is dat een mobiele versie). Mobiel bellen doe je immers het vaakst als je onderweg bent (thuis heb ik een gratis vaste lijn), dus juist dan wil je ook optimaal inzicht in je verbruik en kosten hebben.



Vriendelijke groet,

John C.
Hoi baliekluiver,



Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat het makkelijker is als de app dit ook weergeeft. Er wordt ook continu gewerkt aan verbeteringen, dus ongetwijfeld zal het in één van de volgende versies wel te zien zijn.

Reageer