Skip to main content
Beste,



Ik kan echt nergens vinden wat de einddatum is van mij abonnement. Ook bij het kopje 'jaar of maand' staat het er niet bij. Volgens mij loopt mijn abonnement tot oktober, kan dit kloppen?



Gr Esther
Buiten dat krijg ik ook net een sms dat mn data voor deze maand verbruikt is. Dat terwijl ik zie bij het inloggen dat ik vanmorgen om 07.30u nog ruim 200mb over had. Klopt dit uberhaupt wel? Want zoals ik al zei, 200mb is absurt voor 2 uurtjes...daar doe ik normaal een week mee. Sterker nog, dfit kan niet kloppen! Ik heb vanmorgen alleen mn mail gecheckt en een mailtje verstuurd en facebook gecheckt. Ik heb geen spotify aangehad, geen whatsappjes verstuurd of ontvangen, geen filmpjes bekeken...
Buiten dat krijg ik ook net een sms dat mn data voor deze maand verbruikt is. Dat terwijl ik zie bij het inloggen dat ik vanmorgen om 07.30u nog ruim 200mb over had. Klopt dit uberhaupt wel? Want zoals ik al zei, 200mb is absurt voor 2 uurtjes...daar doe ik normaal een week mee. Sterker nog, dfit kan niet kloppen! Ik heb vanmorgen alleen mn mail gecheckt en een mailtje verstuurd en facebook gecheckt. Ik heb geen spotify aangehad, geen whatsappjes verstuurd of ontvangen, geen filmpjes bekeken...



Hoi EBP,



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app, omdat ik verwacht dat zo gebruikers met eenzelfde vraag makkelijker het topic kunnen vinden.



Als op Mijn Simyo onder 'mijn abonnement aanpassen' bij 'jaar of maand' geen datum staat onder 'jaar t/m', dan is je contractstermijn al verlopen en heb je inmiddels een maandelijks opzegbaar abonnement.



Met betrekking op het verbruik is het zo dat je de sms realtime ontvangt, oftewel wanneer in de sms wordt aangegeven dat je 100% van je Internetbundel hebt verbruikt, dan is je Internetbundel echt op.



Het verbruik op Mijn Simyo wordt met een vertraging verwerkt. Helaas hebben we afgelopen dagen met een grotere vertraging het verbruik van het netwerk binnengekregen, dan normaal.

Onder het tabblad Verbruik en vervolgens September kan je precies zien welk verbruik er wanneer heeft plaatsgevonden deze maand.



Heb ik hiermee je vragen beantwoord? 🙂
Met betrekking tot het aflopen van mijn abonnement heb je mijn vraag beantwoord, dank je wel.



Dat dataverbruik, daar ben ik nog niet tevreden over. Ik heb een nieuw topic geopend, want buiten het feit dat ik ineens in een paar uur 200mb er doorheen heb gejaagd, staan er midden in de maand kosten voor Internetgebruik binnen Nederland. Dat terwijl vlak voor het moment dat er kosten zijn gemaakt ik heb geinternet voor €0 en daarna ook weer een paar dagen internet voor €0. Hier het linkje, mocht je het willen beantwoorden:

https://forum.simyo.nl/internet-62/kosten-voor-internet-mbs-tegoed-23400/



Gr Esther
Hoi EBP,



Zo te zien heeft mijn collega Ernst je topic al gevonden en beantwoord 🙂 Verdere vragen over dat onderwerp, kun je het beste via dat topic stellen!

Reageer