Skip to main content

.

Geachte heer/mevrouw,



Hele website afgezocht maar de einddatum van mijn contract is onvindbaar. 

Ik heb een contract afgesloten dat maandelijks opzegbaar is. (.. is dit dan de eerste van de komende maand oid? Waarom staat dit nergens goed vermeld?)



Alvast dank voor uw snelle reactie.



Gr.
Hoi W.G. Eggink,



Leuk je op het forum te zien, welkom :)



Op Mijn Simyo op de tab Overzicht zie je je einde contractdatum staan in het blokje waar staat dat je een jaarcontract hebt. Als deze datum is verstreken, verdwijnt de datum uit het blokje en zie je het niet meer staan.



Ik zie namelijk dat jij wel een jaarcontract had, maar dat die inmiddels is verlopen. Dat betekent dat je vrij bent om op te zeggen om over te stappen naar een andere provider. Je contract wordt nu maandelijks stilzwijgende onder dezelfde voorwaarden verlengd.



Als je voor de 25e van de maand aangeeft wat je wil doen (opzeggen/overstappen), dan wordt dit op de 1e van de komende maand uitgevoerd. Doe je dit tussen de 25e en de laatste dag van de maand, dan gaat het niet in op de 1e van de komende maand, maar de maand daarna.



Heb ik je dit zo duidelijk uitgelegd?

Reageer