Skip to main content
Goedenavond,



Op 12 maart heb ik mijn activatiecode gehad en dacht die ingevuld te hebben zodat mijn rekeningnummer veranderd is en in mijn gegevens is dat ook zo toch krijg ik een herrinnring van onbetaalde factuur terwijl er genoeg geld op mijn rekening staat misschien kunt u mij vertellen wat er fout is gegaan ?



vriendelijke groet,

Hans Roeland
Hoi Hansrld,



Allereerst, welkom op het forum! :)



Ik zie dat je begin maart je bankrekeningnummer hebt willen wijzigen en dat daar rond 12-3 een bijschrijving voor is geweest van €0,01 met een activatiecode inderdaad. Echter zie ik niet dat je deze activatiecode toen hebt ingevuld, waardoor dit nieuwe rekeningnummer nog niet actief is en we daar niet van hebben geïncasseerd.



Nu zijn we daarnaast in dezelfde periode overgestapt naar een nieuwe manier van het wijzigen van je bankreknr. via Mijn Simyo, namelijk via iDEAL, waarna meteen je rekeningnummer is gewijzigd op Mijn Simyo.

Helaas kan je daardoor nu niet meer met de activatiecode alsnog je rekeningnummer activeren (dit in tegenstelling tot wat er in de mail door mijn collega is aangegeven, excuses daarvoor), maar raad ik je aan via Mijn Gegevens >> 'Wijzig rekeningnummer' je rekeningnummer opnieuw te wijzigen.



Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂
Hoi Hansrld,



Allereerst, welkom op het forum! :)



Ik zie dat je begin maart je bankrekeningnummer hebt willen wijzigen en dat daar rond 12-3 een bijschrijving voor is geweest van €0,01 met een activatiecode inderdaad. Echter zie ik niet dat je deze activatiecode toen hebt ingevuld, waardoor dit nieuwe rekeningnummer nog niet actief is en we daar niet van hebben geïncasseerd.



Nu zijn we daarnaast in dezelfde periode overgestapt naar een nieuwe manier van het wijzigen van je bankreknr. via Mijn Simyo, namelijk via iDEAL, waarna meteen je rekeningnummer is gewijzigd op Mijn Simyo.

Helaas kan je daardoor nu niet meer met de activatiecode alsnog je rekeningnummer activeren (dit in tegenstelling tot wat er in de mail door mijn collega is aangegeven, excuses daarvoor), maar raad ik je aan via Mijn Gegevens >> 'Wijzig rekeningnummer' je rekeningnummer opnieuw te wijzigen.



Heb ik hiermee je vraag beantwoord? :)





Hallo Kim,



Ja mijn vraag is hiermee beantwoord ik ben toen inderdaad vergeten mijn code in te vullen en ik begrijp uit jouw verhaal dat ik nu opnieuw moet wijzigen ik ga er eens naar kijken dank je wel.vriendelijke groet Hans Roeland
Hoi Hansrld,



Is het je nu gelukt?

Ik hoor het graag van je,



Groetjes, Charlene

Reageer