Vroeger op de oude site, kon je je verbruik zien en van de huidige maand zag je een mooi rijtje met alle telnr. die je gebeld had en zo ook wanneer en naar welk nr. je een sms gestuurd had.
Dit kun je nu niet meer terug vinden, pas als er een factuur gemaakt is (en je kunt nu pas de fact. van Jan. zien, terwijl we al in mrt zitten)
Ik wil graag van de huidige maand kunnen zien, wie je gisteren en hoe laat je een nr. gebeld hebt, met tijdsduur erbij vermeld, en de eventuele kosten (naar bv. service nrs.)
Ik mis dit heel erg, want zo kun je niets controleren!!
Bladzijde 3 / 3
Voor wat het waard is, ik laat hier voor mede Simyo-klanten even weten dat ik met mijn prepaid in Mijn Simyo alle gebruiksgegevens kan inzien, zowel in Chrome als in Internet Explorer, toevallig versie 8.
Ik wil hier wel even kwijt dat ik de manier waarop je in de gegevens kunt komen, erg omslachtig vind. Ben er zeker 10 minuten mee bezig geweest om uit te vogelen hoe ik het verbruik van eerdere maanden kon vinden, toen maar in het forum info gezocht en zo kwam ik er achter.
Het werkt dus wel maar wat het verwarrend maakt, is dat er om te beginnen alleen dat venstertje staat van 1 april tot vandaag... en dat je dáárin dan zelf de datum moet wijzigen om een andere periode te zien. Dat lijkt me veel gebruiksvriendelijker kunnen door daar een aanklikbare maand te zetten..
Ik wil hier wel even kwijt dat ik de manier waarop je in de gegevens kunt komen, erg omslachtig vind. Ben er zeker 10 minuten mee bezig geweest om uit te vogelen hoe ik het verbruik van eerdere maanden kon vinden, toen maar in het forum info gezocht en zo kwam ik er achter.
Het werkt dus wel maar wat het verwarrend maakt, is dat er om te beginnen alleen dat venstertje staat van 1 april tot vandaag... en dat je dáárin dan zelf de datum moet wijzigen om een andere periode te zien. Dat lijkt me veel gebruiksvriendelijker kunnen door daar een aanklikbare maand te zetten..
Hoi Steef,
Ik ben het met je eens. Voor prepaid klanten is het inderdaad omslachtig. Dit is inmiddels bekend bij de technische dienst. Zij gaan samen met de afdeling, welke verantwoordelijke is voor Mijn Simyo, naar dit punt kijken.
Groetjes,
Alex
Ik ben het met je eens. Voor prepaid klanten is het inderdaad omslachtig. Dit is inmiddels bekend bij de technische dienst. Zij gaan samen met de afdeling, welke verantwoordelijke is voor Mijn Simyo, naar dit punt kijken.
Groetjes,
Alex
Voorheen kon ik met 2 klikken mijn belhistorie bekijken.Waarom kan dit niet meer en werd ik daar niet over ingelicht?
Hoi Joop Hagenstein,
Welkom op het forum!
Zoals moderator Alex aangeeft is het voor prepaid klanten omslachtig om hun verbruik te bekijken. Simyo heeft alle klanten een e-mail gestuurd nadat de nieuwe site was gelanceerd.
Het activeren van de maand om de specificaties te zien, werkt niet. Zowel in Chrome en IE
Hoi Romati,
Welke maand probeer je te bekijken?
De maand mei kun je gespecificeerd bekijken onder het tabblad Verbruik, als je op Mei klikt.
De maand maart kun je gespecificeerd bekijken op je factuur.
De maand april kun je op het moment even niet inzien, tot de factuur wordt opgemaakt.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.