.

Beantwoord

Waar kun je nu zien, wie en wanneer je iemand hebt gebeld of ge-smst

  • 14 March 2013
  • 56 reacties
  • 10011 Bekeken

Vroeger op de oude site, kon je je verbruik zien en van de huidige maand zag je een mooi rijtje met alle telnr. die je gebeld had en zo ook wanneer en naar welk nr. je een sms gestuurd had.

Dit kun je nu niet meer terug vinden, pas als er een factuur gemaakt is (en je kunt nu pas de fact. van Jan. zien, terwijl we al in mrt zitten)



Ik wil graag van de huidige maand kunnen zien, wie je gisteren en hoe laat je een nr. gebeld hebt, met tijdsduur erbij vermeld, en de eventuele kosten (naar bv. service nrs.)



Ik mis dit heel erg, want zo kun je niets controleren!!
icon

Beste antwoord door Natascha 16 March 2013, 10:48

Bekijk originele reactie

56 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ja, ik mis dit ook en zou deze fearture graag terug willen zien.
Reputatie 7
Het lijkt erop alsof de functie nog niet werkzaam is. Er verschijnt wel een 'handje' ten teken dat dit een link is. Ik vermoed dat dit één van de vele bugs is.
Badge +6
Vroeger op de oude site, kon je je verbruik zien en van de huidige maand zag je een mooi rijtje met alle telnr. die je gebeld had en zo ook wanneer en naar welk nr. je een sms gestuurd had.

Dit kun je nu niet meer terug vinden, pas als er een factuur gemaakt is (en je kunt nu pas de fact. van Jan. zien, terwijl we al in mrt zitten)



Ik wil graag van de huidige maand kunnen zien, wie je gisteren en hoe laat je een nr. gebeld hebt, met tijdsduur erbij vermeld, en de eventuele kosten (naar bv. service nrs.)



Ik mis dit heel erg, want zo kun je niets controleren!!




Hoi Sanreno,



Welkom op het forum!

Wanneer je op het tabblad 'Verbruik' klikt zie twee sub tabbladen verschijnen wanneer je op de maand klikt kan het verbruik van de lopende maand bekijken. Je verbruik van de afgelopen maand kan je terug zien op je factuur.
even over het verbruiksoverzicht ik zie inderdaad nog geen submappen verschijnen,

ik wil graag kunnen zien wat er gebeld is en naar wie, want mijn dochter belt nog al graag met iedereen en sms't best veel
Reputatie 7
Wanneer je op het tabblad 'Verbruik' klikt zie twee sub tabbladen verschijnen wanneer je op de maand klikt kan het verbruik van de lopende maand bekijken.



Hey Natascha,



Inderdaad kun je wel per dag het verbruik van de lopende maand zien, maar als ik met de cursor naar een dag in de maand ga dan verschijnt daar wel het 'handje' ten teken dat daarop kan worden geklikt, maar dan gebeurt er niets.



Dus, ja, ik kan wel het lopende verbruik per dag zien, maar een verdere specificatie van die dag, die het handje wel suggereert te geven, verschijnt niet.



Dit lijkt me een bug. Haal of het handje weg of laat de link werken.
Badge +1
Ik hoop dat ik het zo goed doe en niet ineens in iemand anders zijn post iets aan het vragen ben maar ook ik kan dat handige overzichtje niet vinden en vind dat heel erg vervelend zo kon je de kids precies laten zien wat ze aan smsjes hadden verstuurd en dat was erg prettig geen discussies over nee zoveel heb ik er niet verstuurd want het overzicht spreekt dan voor zich ik hoop echt dat jullie dat weer terug willen plaatsen want aan zo een grafiekje heb ik niks als de nummers er niet achter staan. Dus hoe zit het nu is dat een bug of is het overzicht gewoon weg???????? het gaat in mijn geval om prepaid Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Allemachtig kuifje1, jouw post is nauwelijks te lezen!!! Gebruik eens leestekens (punten en komma's), zodat je post wél in een keer lees- én begrijpbaar is.
Ik hoop dat ik het zo goed doe en niet ineens in iemand anders zijn post iets aan het vragen ben maar ook ik kan dat handige overzichtje niet vinden en vind dat heel erg vervelend zo kon je de kids precies laten zien wat ze aan smsjes hadden verstuurd en dat was erg prettig geen discussies over nee zoveel heb ik er niet verstuurd want het overzicht spreekt dan voor zich ik hoop echt dat jullie dat weer terug willen plaatsen want aan zo een grafiekje heb ik niks als de nummers er niet achter staan. Dus hoe zit het nu is dat een bug of is het overzicht gewoon weg???????? het gaat in mijn geval om prepaid Ik hoor het graag.





Dit geld voor mij hetzelfde, heb een geestelijk gehandicapt kind en wil graag zien WAAR hij naar toe belt en SMS't. Dat kan op de huidige wijze dus (nog) niet. Hoop dat dit in orde gaat komen. Heb juist om deze applicatie Simyo gekozen.
Volgen mij kan je dat wel zin op de nieuwe site. Van de lopende maand in ieder geval.
Reputatie 7
Volgen mij kan je dat wel zin op de nieuwe site. Van de lopende maand in ieder geval.



Ja Andrea1202, dat kun je zeker zien. Sowieso op Mijn Simyo bij Sim Only klanten, maar hier draait het, voor zover ik dat kan zien, om het lopende gebruik bij Prepaid. Ik weet niet of het bij Prepaid net zo is geregeld als bij Sim Only.
Ik heb prepaid, en ik zie het ook. Tik op de lopende maand en het rolt er zo uit. Wil je van de periode hiervoor, dan verander je de datum.
Volgen mij kan je dat wel zin op de nieuwe site. Van de lopende maand in ieder geval.





Zou dan heel graa willen weten hoe u dat voor elkaar hebt gekregen. ???
Reputatie 7
Andrea1202, oké, maar welk probleem bedoelen kuifje1 en janlis dan? Zij stellen, voor zover ik de post van kuifje1 lees én begrijp (.....:p), dat ze geen lopend gebruik, dus van de huidige maand kunnen inzien.
Reputatie 7
@janlis, ik, als Sim Only klant, zie mijn huidige verbruik als volgt:



- log in op Mijn Simyo

- dan zie ik 'deze maand heb ik nog:' en vlak daarbij 'Verbruik deze maand>'

- Klik op 'Verbruik deze maand>'

- dan zie ik 'Geschiedenis' en 'xxxx' (hierbij is xxxx nu de maand maart)

- Klik op 'xxxx'



En dan zie ik mijn verbruik aan gesprekken, internetten en sms.



Als ik op de gesprekken klik dan zie ik de gesprekken naar mobiele- en vaste nummers en naar mijn voicemail.



En als ik dan op bijvoorbeeld de mobiele nummers klik dan zie alles gespecificeerd naar datum, tijd, duur, telefoonnummer en kosten.
Andrea1202, oké, maar welk probleem bedoelen kuifje1 en janlis dan? Zij stellen, voor zover ik de post van kuifje1 lees én begrijp (.....:p), dat ze geen lopend gebruik, dus van de huidige maand kunnen inzien.





Voledig juist, wij willen, zoals voorheen

A: gebelde nummer

B;Tijdstip

C; duur van het gesprek

D; kosten van het gesprek.

Waar kunnen wij dat vinden op deze nieuwe site.

Voorheen kreeg men deze gegevens onder {toon alles}
@janlis, ik, als Sim Only klant, zie mijn huidige verbruik als volgt:



- log in op Mijn Simyo

- dan zie ik 'deze maand heb ik nog:' en vlak daarbij 'Verbruik deze maand>'

- Klik op 'Verbruik deze maand>'

- dan zie ik 'Geschiedenis' en 'xxxx' (hierbij is xxxx nu de maand maart)

- Klik op 'xxxx'



En dan zie ik mijn verbruik aan gesprekken, internetten en sms.



Als ik op de gesprekken klik dan zie ik de gesprekken naar mobiele- en vaste nummers en naar mijn voicemail.



En als ik dan op bijvoorbeeld de mobiele nummers klik dan zie alles gespecificeerd naar datum, tijd, duur, telefoonnummer en kosten.





Beste RicoK, hier is een klein misverstand volgens mij aan de orde. U spreekt over een abo en ik over prepaid. Dat geeft een wereld van verschil hoor.
Reputatie 7
janlis, ik laat alleen weten hoe ik mijn huidig verbruik in zie. Ik noem daarom ook expliciet dat ik een Sim Only klant ben.



Misschien had je wat aan mijn info.
Tik op verbruik.

Dan op de maand. Deze maand dus maart.

Je ziet dan je 06 nummer en 2 data. Nu 01-03-2013 en 17-03-2013 en daarnaast blauwe knop met " toon verbruik".

Eronder staan de gesprekken en de sms-jes die je in de periode hebt gedaan.

Klik daar op en je ziet de nummers, de datum en de tijd.
janlis, ik laat alleen weten hoe ik mijn huidig verbruik in zie. Ik noem daarom ook expliciet dat ik een Sim Only klant ben.



Misschien had je wat aan mijn info.





Heel vriendelijk doch geeft geen soelaas. Mijn scherm geeft geen "deze maand heb ik nog" doch simpelweg "mijn verbruik" en dan een aantal rode balkjes met een cijfer er boven. Mogelijk is dat het aantal minuten. doch dit is niet zeker. Wij willen de specificatie zoals ik eerder aangaf in de verschillende waarden als gespreksduur en nummer. Mijn zoon belt graag de hele wereld af en dat moet ik onder zijn neus kunnen wrijven. Dat is wat wij hadden en nu weer willen.
Naast geschiedenis staat de maand maart. Daar moet je op klikken.
Reputatie 7
Andrea1202, heb jij net als ik sim Only of net als janlis Prepaid?
Ik heb ook prepaid net als Janlis. Het is niet zo moeilijk, en net als voorheen staat alles gespecificeerd. Datum, tijd, nummer en duur van het gesprek
Andrea1202, heb jij net als ik sim Only of net als janlis Prepaid?





Precies. Daar zit hem de kneep.

Op mijn scherm komt Mijn verbruik ----De afgelopen drie maanden.  Daarna Mijn betalingen.

Dit is enkel bij prepaid denk ik.

De balkjes van de maanden geven wel aan dat het hyperlinks zijn doch werken niet als het handje er op klikt. Zoals door TS reeds aan het begin was aangegeven.



Heb dagen terug tel contact gehad met helpdesk en zij beweren "het komt in orde" echter dat heb ik in de loop der jaren wel meer horen verkondigen.

Frappant is dat er nog niemand van Simyo op dit draadje zit.
Ik heb ook prepaid net als Janlis. Het is niet zo moeilijk, en net als voorheen staat alles gespecificeerd. Datum, tijd, nummer en duur van het gesprek





Ik moet mijn verontschuldiging aanbieden en doe dat bij deze.

Wat heb ik NIET gedaan, op de maand Maart geklikt.

Dan komt inderdaad het scherm met relevante gegevens te voorschijn.

Prima het werkt dus inderdaad, sorry Simyo.



Opmerking: Voor mijn gevoel is deze methode wat omslachtiger, maar daar gaan wel weer aan wennen. Voor mij dus einde discussie, allemaal bedankt en nog een fijne avond.
Ik ben blij dat je eruit bent gekomen.

Reageer