.

Beantwoord

Waar kan ik verbruik buiten de bundel zien?

  • 25 March 2014
  • 9 reacties
  • 1019 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hoe weet ik hoeveel ik buiten mijn bundel verbruikt heb. Het is nu 25-3-14 er staat bij nog te gebruiken minuten/sms 0.
En bij verbruik zie ik alleen gegevens van februari. Hoe weet ik nu hoeveel ik boven mijn bundel heb verbruikt.
icon

Beste antwoord door Charlene 26 March 2014, 11:01

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +8
Hoi EEM,

Als je op Mijn Simyo naast verbruik op het woordje: 'Maart' klikt, dan kun je daar je verbruik van Maart gespecificeerd bekijken. Je ziet daar ook de buiten bundelkosten die je tot nu toe hebt opgebouwd.
Kun je even laten weten of je het kunt vinden nu?

Groetjes, Charlene
Bij mij opent Maart niet op mijn iPhone
Badge +8
Bij mij opent Maart niet op mijn iPhone

Hoi YvonnG

Welkom op het forum :)

Probeer jij het op de app? Daar kun je de buiten bundel kosten nog niet op zien.
Op de website Mijn Simyo via de pc of laptop kun je die wel gewoon inzien.
Laat je weten of het daarmee wel lukt?

Groetjes, Charlene
Nee ik heb het via de website maar wel op mijn telefoon geprobeerd.Het openen van geschiedenis gaat wel maar als ik dan Maart aanklik opent hij niet.Op de computer of laptop opent hij wel.
Badge +6
Hoi YvonneG,

Vreemd dat dat niet via je telefoon lukt, ik heb het zelf net ook even geprobeerd op mijn telefoon en ik kan wel de verbruikskosten openen via de browser Google Chrome op mijn telefoon.

Gebruik jij Safari op je telefoon? Dan gaan we dat doorgeven aan onze website ontwikkelaars, misschien dat zij dit kunnen oplossen 🙂
Ja ik gebruik safari
Badge +8
Hoi YvonneG,

Het is inderdaad bekend bij ons, dat het met Safari niet altijd lukt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dus er wordt hard aan gewerkt om dat te verbeteren.
Je kunt het dus voorlopig beter even op de pc of laptop bekijken. Heb je die gelegenheid?

Groetjes, Charlene
Hopelijk gaat het ooit lukken en kijk ik voorlopig wel op de PC
Badge +6
Hoi YvonneG,

We doen ons best 🙂 Helemaal goed dat dat tot die tijd een oplossing is! 🙂

Reageer