.

Beantwoord

Waar kan ik mijn puk code vinden?

  • 21 October 2015
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

Badge
hi
Nu stel ik die vraag al drie keer, dacht dat t makkelijk ging dat overstappen!
maar goed, vandaag is mijn nummer over gezet, maar nu vraagt het toestel om een puk code, waar kan ik die vinden?
icon

Beste antwoord door Ray 21 October 2015, 09:53

Bekijk originele reactie

2 reacties

Op je persoonlijke Mijn Simyo pagina > instellingen > simkaart en dan bij pukcode even op het woordje tonen klikken om de 8 zwarte puntjes in cijfertjes te laten veranderen.

waar zijn die 2 andere keren gesteld dan?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi VeronicaMaria57, welkom op het Simyo forum :)

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Simyo app.

Heb je met behulp van Raytjes antwoord (dank je!) je puk code kunnen vinden? Ik denk van wel, aangezien ik al wat verbruik zie.
Je puk code staat overigens ook in het mailtje dat je kreeg na het activeren van je simkaart op 21 juli.

Ik wil ook graag je eerste opmerking en Raytjes vraag aanstippen:
Je geeft aan dat je deze vraag eerder hebt gesteld. Dat zou impliceren dat je twee keer geen antwoord hebt gehad. Dat is niet hoe wij bij Simyo dat graag zien. Elke vraag, mócht het al nodig zijn om deze te stellen, willen we in één keer beantwoord hebben.
In je gegevens zie ik geen eerdere contactmomenten en ook geen mails vanaf het mailadres dat wij van je hebben.

Zou je kunnen laten weten waar je je vraag gesteld hebt? Als ik iets over het hoofd zie, wil ik dit graag verbeteren in onze dienstverlening.

Reageer