Skip to main content
Simyo zelfcare gebruikt mijn huidig email adres, maar het Simyo forum verstuurd berichten van webcare@simyo.nl naar een oud email adres, wat ik graag zou willen wijzigen.
Het wijzigen van het e-mailadres kan in Mijn Simyo > tabblad Mijn Gegevens.
Daar staat het al lang goed en daar krijg ik ook mailtjes van simyo selfcare. Maar vanuit dit forum ontvang ik nog steeds op een oud email adres. Ik denk dat komt omdat ik al zo vele jaren klant ben bij Simyo.
Hoi HansA,



Vanmorgen had ik al een mailtje van Marleen in mijn mailbox met de vraag of jouw mailadres hier op het forum aangepast kon worden.

Dit heb ik al gedaan en onze reacties komen nu goed terecht, toch?
Dit is opgelost. Mijn dank ervoor!
Hoi HansA,



Fijn om te lezen! Dankjewel voor de terugkoppeling:D
Het probleem is terug. Dus: in mijn simyo staat een actueel email adres vermeld. Mail uit dit forum, dat men op mijn bijdrage geantwoord heeft, komt op een ander email adres terecht, en deze ander mail adres kan ik binnenkort niet meer lezen.
Hoi HansA,



Wat vervelend dat het probleem weer terug is!



Wil je mij via een privébericht het juiste mailadres sturen? Dan ga ik voor je nakijken of deze onjuist in jouw account staat en eventueel aanpassen als dit nodig is 🙂 Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken. De optie komt vervolgens vanzelf naar voren.



Ik zie je bericht graag tegemoet.



Groetjes,

Angela

Reageer