Skip to main content
Twee vragen: op internet staat 'VE' voor de SIII mini. Is dit ook de mini of de 'gewone' uitvoering? Wat zijn de specificaties van de lens? Alvast bedankt voor het antwoord.

Nico
Nico, Ik denk dat je misschien beter even op google kunt zoeken naar de functionaliteiten van de SIII mini.

Tenzij hier een Simyo klant ook een SIII mini heeft en het je zo uit het blote hoofd kan zeggen.
Da's dus Samsung, bij elke poep en scheet veranderen ze weer ff lettertjes + nummertjes.

Vorig jaar mocht ik de Samsung Galaxy SIII mini GT-i8190 voor Simyo reviewen. Volgens mij heb jij het over de Samsung Galaxy SIII mini VE-i8200. Dus een mini, anders noemden ze hem niet zo. ;)

Het zal me overigens niets verbazen als er tussen de ene en de andere mini uitvoering nog 120 andere typenummers hebben gezeten. 😛. Maar het ding ziet er verder hetzelfde uit en de verschillen in specs zijn niet echt noemenswaardig.

Zoals Koorelle zegt, even googlen op specificaties.
Hoi rijsn00, welkom op het Simyo forum :)



Gaat het over de Samsung SIII uit de Simyo telefoonshop?



Als je naar de pagina gaat van de telefoon, kun je op "specificaties" drukken. Hier staat vervolgens alle informatie die er over de telefoon beschikbaar is 🙂. Ik heb even voor je gespiekt en de Samsung sIII heeft een 8 MP camera aan de achterkant en de selfiecam heeft 1.9 megapixeltjes.



Is je vraag hiermee beantwoord? :D



Bedankt voor jullie reacties, Koorelle en de leon!

Reageer