.

Beantwoord

Waaom lukt bestellen met korting in telefoonshop niet?

  • 8 August 2015
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

Goedemiddag,

Als klant van Simyo wil ik graag (met korting) een zwarte Lumia 640 bestellen via de Telefoonshop.

Het lukt me echter niet om ingelogd te blijven wanneer ik naar de Telefoonshop ga, waardoor er geen korting wordt gerekend.

Graag verneem ik hoe dit probleem kan worden opgelost. Alvast bedankt.

Groet,

Jerono
icon

Beste antwoord door Groentjuh 8 August 2015, 14:16

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat betreft ingelogd blijven zit er een vervelende 'bug' in de vernieuwde Simyo omgeving. Daar loop jij waarschijnlijk tegenaan. Simyo is ermee bezig om dit op te lossen. Maar handig is dit niet, nee.
Reputatie 7
Badge +9
De klantenservice kan hier omheen komen door een kortingscode te geven. De klantenservice kan dit echter pas op maandag, want dan zijn ze pas weer open.
Reputatie 4
Badge +8
Beste Jerono,

Welkom op het forum van Simyo.
Ik zie dat twee forumgenoten al adviezen hebben gegeven.

Toch hoef je helemaal niet ingelogd te zijn op "Mijn Simyo", om een toestel met korting te kunnen bestellen.
Dus om een kortingscode vragen (zoals forumgenoot Groentjuh aangaf) bij de klantenservice, is in feite helemaal niet nodig, en kost je alleen maar wachttijd tot maandag.

Ik zal je daarom nu stap-voor-stap uitleggen, hoe je als klant een telefoon in de "Telefoonshop" met korting kunt gaan bestellen:

Stap 1 > Kies op de homepage van Simyo, voor de Telefoonshop.

Stap 2 > Selecteer je toestel die je wilt bestellen (in jouw geval de Microsoft Lumia 640 in het zwart)

Stap 3 > Klik vervolgens op "in winkelwagen"

Stap 4 > Dan volgt er een pop-up, waarin je op "afrekenen" moet klikken, waarna je in je winkelmandje terecht komt, waarin je alles kunt terug vinden omtrent je bestelling.

Stap 4 > Vul dan (HEEL BELANGRIJK!) achter de zin "Ben je Simyo klant? Vul hier je nummer in" je Simyo mobiele telefoonnummer in, om zo die 10% korting te kunnen krijgen, en druk vervolgens op "ok".

Stap 5 > Dan zal de korting verwerkt worden, en volg je de rest van de bestel procedure.

Ik hoop je hierbij voldoende geholpen te hebben, en wens alvast veel bel plezier met je nieuwe telefoon!
En laat nog even weten, of alles goed is gegaan tijdens het bestellen.
Bedankt voor de reacties. Ook de optie met het invullen van het telefoonnummer werkt helaas niet, dan wordt alsnog gevraagd om in te loggen.

Heb de telefoon inmiddels elders kunnen bestellen voor vrijwel dezelfde prijs, dus dit topic kan dicht. Beetje ongeduldig misschien, maar heb maandag al een nieuwe telefoon nodig (oude start niet meer op).
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Jerono, welkom op ons forum!

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor de late reactie. We proberen altijd binnen 1 werkdag te reageren, maar helaas is dit niet gelukt.

Begrijpelijk dat je ergens anders voor dezelfde prijs bestelt, hoor. Natuurlijk hebben we het liefste dat je bij ons bestelt, maar helaas is er momenteel het issue wat je aangeeft.
Voor iedereen die dit hierna ook leest: MichD omschrijft exact hoe het hoort te gaan als het wél werkt ;)

De leon, Groentjuh en MichD, dank voor julli hulp!

Reageer