.

Beantwoord

Vriendendeal shop functioneert niet, hoe komt dit?

  • 6 December 2014
  • 14 reacties
  • 742 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 9 reacties
Het deel waar je gebruik kan maken van de vriendendeal - en een webshop kan openen werkt niet !
Wie doet hier wat aan? Simyo?
icon

Beste antwoord door Naomi 8 December 2014, 17:30

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Raarrrrr.... Maandagochtend zal er iemand van het moderatorteam vast een antwoord op weten.

Tot dan: prettig weekend en houd de moed erin.
Badge
Hi Koorelle,
Dank je wel - daar wacht ik dan even op. Het werkt nog steeds niet. Ook net met een nieuwe verse installatie van Firefox. 
tot morgen
Badge
Hallo Koorelle, het is inmiddels maandagmiddag en de vriendendeal werkt nog steeds niet (in 3 verschillende browsers).
Ik hoor graag van je,
Francisca
Reputatie 4
Badge +10
Hoi FMR,

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Andere forumgebruikers die dezelfde vraag hebben kunnen je topic zo sneller vinden 🙂 Wij reageren van de oudste naar de nieuwste. Op het moment dat er in je topic wordt gereageerd, dan komt je topic weer onder aan de lijst bij de nieuwste topics.

Vervelend dat het niet werkt. Er zijn geen problemen bekend met de Vriendendeal shop. Heel slim dat je al verschillende browsers hebt geprobeerd. Wil je de browser Google Chrome eens proberen op een computer/ laptop? Hierbij ook de cookies/browsergeschiedenis verwijderen? Als dit niet werkt, laat je dan weten wat voor melding je precies ziet verschijnen op het beeldscherm?

Wij horen het graag van je.

@koorelle; dankjewel voor je reactie 😮
Badge
Hi Naomie,
Ik heb het inmiddels ook met google chrome terwijl ik uitgelogd was en de history gewist geprobeerd. Lukt niet. Toen met Firefox weer eens - history gewist en lukte ook niet. Kan je voor mij niet even een webshop openen? ik wil gewoon een extra sim kaart /abbo bestellen. groet
Francisca
Badge
Oja dus ik zie geen melding verschijnen probeer alleen het vinkje aan te zetten onder 'algemene voorwaarden' en dan klik ik op 'begin met je winkel/
Dan kom ik niet naar het volgende scherm.
groet
F
Reputatie 4
Badge +8
Ik hoop dat het toch echt wel gaat goed komen!!!!!
Badge
Ik hoop dat het toch echt wel gaat goed komen!!!!!


haha - ja ik ga nu maar kijken bij Simpel of misschien Hi of desnoods Tele2!
Reputatie 5
Badge +11
Hi FMR,
Het is niet mogelijk om vóór jou een shop te openen. Ik hoop dat je dat begrijpt.
Ik hebt het nog even bekeken hoe het werkt, en als je het vinkje zet bij de algemene voorwaarde en vervolgens klikt op 'open je eigen Simyo shop' schuift er boven in je beeld een invul veld naar beneden.

Als je een pop-up blocker aan hebt staan denk ik dat die geblokkeerd wordt. Kan dit het zijn?
Badge
Hi Ernst, vandaag nog eens geprobeerd op een windows computer zonder succes. Nu denk ik dat het er aan ligt dat ik een prepaid kaart heb! . Ik ga snel even op zoek naar iemand met een webshop en vraag daar een sim only abbo aan!
dank en groet!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi FMR,

Dat is inderdaad de reden. Met een prepaid aansluiting kun je geen eigen Simyoshop openen.

In jouw geval kun je beter intern overstappen. Via je eigen Mijn Simyo omgeving. Dan wordt je aansluiting binnen 48 uur omgezet naar een sim only aansluiting. Mijn Simyo > overzichtspagina > button 'stap over op sim only'. Je krijgt dan geen €10,- euro korting op je eerste factuur, maar wel bespaar je dan €15,- aansluitkosten. Pik je die toch even lekker mee;)

Vervolgens kun je vanuit jouw sim only aansluiting een eigen Simyo shop gaan openen.

Is het je zo helemaal duidelijk?
is er een oplossing voor dit probleem bekend? Ik probeer ook langs de voorwaarden te komen, maar het lukt niet (OSX, Windows, IE, Chrome, Safari). Heb adblock uitgezet, geschiedenis geschoond, maar kom steeds terug op het scherm, zonder melding. En ik heb echt een sim-only abonnement!
Ik heb eergisteren m'n shop geactiveerd om het zo maar even te noemen en ik had geen enkel probleem.. 

Ik heb Windows 7, gebruik Chrome, adblock (Staat gewoon aan) en pop up blocker. 

Alleen bij de telefoonschoppaginaheb / had ik problemen met m'n anti virus software (Maar dat is al reeds gemeld op het Forum want dat staat hier los van)
Reputatie 3
Badge +7
is er een oplossing voor dit probleem bekend? Ik probeer ook langs de voorwaarden te komen, maar het lukt niet (OSX, Windows, IE, Chrome, Safari). Heb adblock uitgezet, geschiedenis geschoond, maar kom steeds terug op het scherm, zonder melding. En ik heb echt een sim-only abonnement!

Hoi boetz,

Welkom op het forum.

Via e-mail ook je je vraag ook gesteld. Mijn collega heeft al aangegeven dat de Vriendendeal Shop alleen mogelijk is bij een abonnement. Bij een prepaid is het helaas niet mogelijk.

Ik zie dat je naast je prepaid nog twee abonnement hebt lopen bij Simyo. Je zou voor deze aansluitingen zonder problemen een shop aanmaken.

Heb je voor deze aansluitingen wel een Shop kunnen aanmaken?

Reageer