Skip to main content
Beste, 



Ik heb een tijdje geleden iemand aangemeld via mijn simyo shop, zodat wij allebei die korting konden krijgen. Nu zie ik helemaal niets staan in mijn simyo shop en heeft zij inmiddels al aansluitkosten moeten betalen. Hoe kan dit? En wanneer kan ik die korting verwachten?



Alvast bedankt voor uw reactie
Hoi Michellehoegee, welkom op het Simyo forum!



Ik zie in jouw gegevens ook niet dat er iemand klant is geworden via jouw webshop 😕

Kun je mij in een privébericht het 06 nummer geven van degene die via jou klant is geworden? Dan kunnen we uitzoeken of er iets is misgegaan of dat die persoon per ongeluk toch via de normale Simyo site heeft besteld.
Dit probleem heb ik ook, mijn broertje heeft via mijn shop besteld maar wij hebben er beide geen bericht van gekregen.
Hoi MaaikeJagt, leuk om je op het Simyo forum te zien! :D



Voor jou geldt eigenlijk ook hetzelfde. Ik kan op jouw account ook niet zien dat er iemand is geweest die via jouw shop een bestelling heeft geplaatst. Heeft je broertje al zijn simkaart geactiveerd?



Stuur anders zijn nummer even naar me toe via een privéberichtje, dan zoek ik het uit voor je 🙂



Ik hoor het graag!
Dankjewel voor je antwoord. Beetje blond misschien, maar hoe stuur ik een privé bericht?
Dankjewel voor je antwoord. Beetje blond misschien, maar hoe stuur ik een privé bericht?



Klik op de naam van degene aan wie je een privé bericht wilt sturem, dan zie je de link aan de rechterkant van het scherm.
Dankjewel voor je antwoord. Beetje blond misschien, maar hoe stuur ik een privé bericht?



Klik op de naam van degene aan wie je een privé bericht wilt sturem, dan zie je de link aan de rechterkant van het scherm.





Dankjewel! Op de mobiele versie lukte het niet, maar op de pc wel:)
Hoi MaaikjeJagt,



Gelukkig is Scotsman je te hulp geschoten en heb ik je privéberichtje ontvangen 🙂 Nou heb ik beide nummers eens goed nagelopen, en kwam erachter dat je broer zijn bestelling helaas niet via jouw vriendendeal shop heeft geplaatst, maar op de "normale" manier. Hierdoor hebben jullie helaas geen vriendendeal korting gekregen.



Sorry dat ik je teleur moet stellen 😞
Dat vind ik dan heel erg raar, want ik heb hem de link van mijn shop gegeven. 

Kan er dan niet alsnog wat geregeld worden, want hij is door mij naar Simyo gegaan. 
Hoi MaaikeJagt,



De vriendendeal korting geldt alleen wanneer er via jouw shop is besteld en dat is in dit geval niet gebeurd, daar kan ik helaas niets anders van maken, sorry 😞
Hoi MaaikeJagt,



De vriendendeal korting geldt alleen wanneer er via jouw shop is besteld en dat is in dit geval niet gebeurd, daar kan ik helaas niets anders van maken, sorry :(





Belachelijk.  Ik zal nog eens iemand Simyo aanraden. 
Hoi MaaikeJagt,



Als je broertje de simkaart nog niet heeft geactiveerd, kan die nog geannuleerd worden via Simyo.nl/annuleren

Dan kan hij het nog een keer via jouw shop proberen. Hij moet er dan wel op letten dat hij echt in de omgeving van jouw Vriendendeal shop bestelt, en niet via de gewone website. Dan krijgen jullie alsnog allebei de Vriendendeal korting.



Als hij de simkaart al geactiveerd heeft, dan is dit helaas niet meer mogelijk :(



Groetjes,

Charlene

Reageer