Skip to main content

.

Bundels zijn niet actief

dit gebeurd pas als alles gewijzigd is

 

dit staat nu ineens op mijn voorpagina bij mijn inlogcode

normaal staat er mijn belminuten

die kan ik nu ineens niet meer vinden, alleen als ik ga inloggen krijg ik ze te zien

 

 

Hoi @Marietienne,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp niet helemaal wat er aan de hand is. Zou je een screenshot kunnen plaatsen wat je precies ziet? Op die manier kan ik je beter helpen.

Groetjes,
Seren


Normaal staan hier mijn belminuten

 


Je bent blijkbaar overgestapt met nummerbehoud naar Simyo per datum X. Zolang er nog geen actief abo loopt bij Simyo, kun je dus ook nog niets zien.

Zulks staat dus ook onderaan de screendump, bundels gaan in nadat je nummer is overgezet.

Met het tijdelijke nummer dat je van Simyo hebt, moet je dus niets doen, kost alleen maar veel geld.

@Marietienne 

Pas als je nummer actief is bij Simyo en Simyo technisch en administratief alles op de rit heeft kun je in MijnSimyo alles zien en waar nodig aanpassen.


Ik ben al jaren bij simyo, wel 10 jaar of langer

daarom is dit een raar verhaal 😂

overstappen doe ik niet want symio bevalt me prima


Inderdaad @Marietienne , dan klopt er niets van die screenshot


Normaal staan hier mijn belminuten

 

Oké dat is wel erg vreemd inderdaad! Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen downloaden? Als je hierna nog steeds last hebt van dit probleem zal ik dit even doorzetten naar de juiste afdeling. 

Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt!


Hoi

heb app verwijderd en opnieuw er op gezet

hij doet het weer

was waarschijnlijk een update-fout

dank je wel voor de antwoorden


Hoi

heb app verwijderd en opnieuw er op gezet

hij doet het weer

was waarschijnlijk een update-fout

dank je wel voor de antwoorden

Fijn om te horen dat het weer werkt! Bedankt voor de update 😊.


Reageer