Skip to main content
hallo,

ik ben mantelzorger voor een oudere dame die haar telefoon verlkoren is

graag wil ik voor haar een nieuwe micro simkaart aanvragen maar ik weet haar gegevens voor mijn symio niet meer

deze heb ik ooit voor haar aangevraagd via een apart emailadres wat nu niet meer bestaat

klantenservice gaf telefonisch aan dat ik dit via mijn symio moet aanvragen maar ik weet dus helaas niet hoe
Hoi colliespekkat,



Welkom op het forum :)



Dat is vrij lastige situatie als je niet meer kunt inloggen. Dat is namelijk de enige manier om een vervangende simkaart te bestellen. Wij mogen ook niet zomaar een simkaart voor haar bestellen of het e-mailadres veranderen.



Wat ik voorstel is dat je mij even een privébericht stuurt. Geef in dit privébericht haar mobiele nummer door, postcode en huisnummer, geboortedatum, het oude e-mailadres en de eerste 3 cijfers van haar rekeningnummer. Als deze gegevens allemaal kloppen zullen we het e-mailadres veranderen zodat je zelf een nieuw wachtwoord kunt aanvragen. Daarna kun je weer inloggen, het wachtwoord veranderen en de vervangende simkaart bestellen.



Ik zie je privébericht graag tegemoet 🙂

Reageer