Skip to main content

.

Beantwoord

Verzoek om account te beheren verstuurd naar verkeerd 06-nummer, kan iemand mij helpen?

Ik wilde mijn man toegang geven om ook het simyo account te beheren van onze dochter. Nu heb ik dat verzoek naar een verkeerd 06 nummer gestuurd per ongeluk. Heel dom.

Wat als dit een simyo nummer is en degene dit accepteert? Dan heeft degene inzage in mijn accounts en kan hierin aanpassingen doen..

Hoe zou ik dit terug kunnen draaien ? 

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@GVol,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover contact opneemt! 

Als je mij een privébericht stuurt met het 06-nummer naar waar je dit verzoek per ongeluk hebt verstuurd kan ik even controleren of dit om een Simyo telefoonnummer gaat. 

Bedankt voor je reactie ​@Kaas Berrie 25!

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

2 reacties

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img
GVol schreef:

Ik wilde mijn man toegang geven om ook het simyo account te beheren van onze dochter. Nu heb ik dat verzoek naar een verkeerd 06 nummer gestuurd per ongeluk. Heel dom.

Wat als dit een simyo nummer is en degene dit accepteert? Dan heeft degene inzage in mijn accounts en kan hierin aanpassingen doen..

Hoe zou ik dit terug kunnen draaien ? 

@GVol kijk op https://www.simyo.nl/klantenservice en scrol tot ‘een beetje hulp nodig?’Hier vindt u:

Stel je vraag via Whatsapp

Vandaag tot 17:00 uur

Werkt goed en daar kan men u vast helpen.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2436 reacties
  • antwoord
  • 14 april 2025

Hoi ​@GVol,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover contact opneemt! 

Als je mij een privébericht stuurt met het 06-nummer naar waar je dit verzoek per ongeluk hebt verstuurd kan ik even controleren of dit om een Simyo telefoonnummer gaat. 

Bedankt voor je reactie ​@Kaas Berrie 25!

Groetjes,
Amy

Reageer