Skip to main content
Goedendag, 



Omdat ik een nieuwe telefoon heb wil ik een micro sim bestellen. De eerste keer dat ik op vervangende simkaart klikte kreeg ik de melding dat mijn saldo te laat was. Ik heb toen m'n tegoed opgewaardeerd. Ik probeerde opnieuw de kaart te bestellen, maar krijg nu de melding dat het niet mogelijk is omdat er al een vervangende kaart besteld is.



Help 🙂
Hallo Suusj.



Wanneer je een vervangende kaart bestelt zit un de standaardkaart al een micro sim die je er uit kunt drukken. Een nano sim is nog een maatje kleiner dan de micro.



Controleer dus goed wat je nodig hebt.



Duidelijk?

Groet.

Friesian
Bedankt voor je reactie. Ik weet welke kaart ik nodig heb, maar ik kan m niet bestellen 😞
Ha Suusj, welkom op het Simyo forum!



Dan geef ik je het verlossende antwoord: je simkaart is onderweg naar jou!

Misschien heb je per ongeluk 2x snel geklikt ofzo, ik weet het ook niet, maar morgen wordt hij al bezorgd 🙂
Hoi Ernst, 



Vandaag is er nog steeds geen simkaart met de post gekomen. Weet je zeker dat 'ie onderweg is? Ik zou graag m'n nieuwe telefoon gebruiken 🙂
Hi Suusje,



Ik zie dat je vandaag via de telefonische klantenservice nog een simkaart heb laten versturen, dus het adres zal dan ook kloppen.

Beste vreemd dat die eerste niet aangekomen was. Hoe is je relatie met je postbode? ;)



Kun je laten weten of deze wél aankomt?
Er is nog steeds geen simkaart. Nogmaals een telefoontje bracht verheldering: vorige keer is het de telefoniste blijkbaar niet opgevallen dat ik een heel ander adres opgaf dan bij Simyo bekend was. Ik ben jaren geleden al verhuisd en blijkbaar heb ik dat toen niet goed doorgegeven. Nu is als het goed is een nieuwe simkaart op weg naar het juiste adres. 
Hoi Suusj,



Wat slecht dat daar niet goed naar gekeken is. Normaal gesproken doen ze aan de telefoon een goede NAW check, en zeker een dubbelcheck op adres voordat er een simkaart op de bus gaat. Ik ga in ieder geval even vragen waarom ze niet heeft gedaan 🙂



Je simkaart is vanmorgen om 6:45 de deur uit gegaan op weg naar Lienden 🙂 Ik verwacht dat hij morgen zal worden bezorgd.

Reageer