Skip to main content
hallo ik heb een vervangende simkaart ik heb al een abo bij simyo maart het activeren van mijn nieuwe kaart gaat niet

ik moest van een gewone simkaart naar een nano simkaart  nu moet ik de 8 cijfers invoeren maar waar ?? het staat niet echt duidelijk op de website van simyo

wie oh wie kan mij helpen

mvg herman
Heb exact hetzelfde probleem!



Hoop dat Simyo support vanavond nog zal reageren want dit is wel erg frustrerend zo



Heb een vervangende (nano) sim besteld voor mijn nieuwe iPhone 5s waar ik nu dus helemaal niets mee kan
Ik heb het zelfde probleem.
Heb exact hetzelfde probleem!



Hoop dat Simyo support vanavond nog zal reageren want dit is wel erg frustrerend zo



Heb een vervangende (nano) sim besteld voor mijn nieuwe iPhone 5s waar ik nu dus helemaal niets mee kan



er zet iemand net neer dat hij hem wel heeft geactiveerd

ik vraag mij af waar hij dit heeft gedaan ????

mvg herman
Ik heb het zelfde probleem, wie kan ons helpen?
Als je je inlogt op mijn simyo zie je meteen een bericht verschijnen in een blauwe balk. Hier kun je je simkaart activeren.



Dit is me gelukt maar alsnog al 2 uur geen service! iPhone aan iTunes gehangen, opnieuw opgestart en gereset. Niets helpt!!! Oude simkaart doet het niet meer 😞
Ik heb geen blauwe balk
hallo ik heb dus ook geen blauwebalk
hallo ik heb een vervangende simkaart ik heb al een abo bij simyo maart het activeren van mijn nieuwe kaart gaat niet

ik moest van een gewone simkaart naar een nano simkaart  nu moet ik de 8 cijfers invoeren maar waar ?? het staat niet echt duidelijk op de website van simyo

wie oh wie kan mij helpen

mvg herman




Hoi verweijkoeriers, welkom op het Simyo forum :)



In je gegevens zie ik dat je hier al contact over hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Ik neem aan dat je op de hoogte gehouden wordt door degene die je hebt gesproken?

Mocht je er als nog niet uitkomen (kan het me niet voorstellen), dan hoor ik het graag.
Hoi robert752, Ietje1981 en Denize, allereerst heet ik jullie hartelijk welkom op ons forum.



In jullie geval komt het probleem voort uit een vertraging in de verwerking van bepaalde gegevens.

Dit is voor jullie in elk geval opgelost en de simkaarten zijn allemaal geactiveerd en klaar om te gebruiken.



Excuses voor het ongemak!

Reageer