.

Beantwoord

Vertraging Mijn Simyo 23-08-2013 ??

  • 23 August 2013
  • 9 reacties
  • 663 Bekeken

Reputatie 7
Zit er een vertraging in de verwerking van het verbruik in Mijn Simyo?

De laatste mutatie in internetverbruik laat bij mij 22-08-2013 21:47 uur zien. Dit is m.i. niet mogelijk omdat mijn telefoon 24/7 aanstaat en ook 24/7 met het mobiele netwerk is verbonden.

Ik ben namelijk héél erg benieuwd of de uitschakeling van de achtergrondservices in mijn Facebook app de oplossing is geweest voor de stijging van mijn dataverbruik.
icon

Beste antwoord door Charlene 26 August 2013, 10:32

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je weet toch dat er een vertraging in zit, en dit is maar 1 dag...
Reputatie 7
Mijn Simyo is wél altijd redelijk snel bij. Normaliter ervaar ik geen vertraging langer als een paar uur.....
Reputatie 3
Badge +9
Hmmm ik toch altijd wel minimaal 1 dag. Vreemd dat hier verschil in zit per klant.
Reputatie 7
Ja, bijzonder.
Ik maak gebruik van een parkeer app. Elke dag parkeer ik mijn auto rond 08:15 uur en gedurende de ochtend (tweede helft/eind) kan ik deze transactie al terugzien in mijn verbruik.
Reputatie 7
Badge +9
Bij mij ook een dag hoor, soms wat sneller. Wat dataverbruik bijhouden betreft, reken ik meer op de apps. ;) Die zijn realtime en zitten er nooit naast, als ik ze later kan vergelijken met het verbruik, opgegeven door Simyo.
Reputatie 7
Zojuist Mijn Simyo gechecked. Nu 15:18 uur en mijn dataverbruik tot en met 10:41 staat op de kaart. De 'vertraging' is teruggelopen tot 4,5 uur. Acceptabel.
Badge +8
Zojuist Mijn Simyo gechecked. Nu 15:18 uur en mijn dataverbruik tot en met 10:41 staat op de kaart. De 'vertraging' is teruggelopen tot 4,5 uur. Acceptabel.

Hoi ricoK,

Ja, het ligt er maar net aan wanneer de gegevens worden doorgegeven door het netwerk. Sommige dingen worden sneller doorgegeven dan andere. En waren het nu de achtergrondservices in je facebook app?

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
En waren het nu de achtergrondservices in je facebook app?

Ja, de laatste dagen is mijn dataverbruik ineen gezakt. Het heeft er alle schijn van dat de boosdoener, de achtergrondservices, is neergehaald.
Badge +8
Ja, de laatste dagen is mijn dataverbruik ineen gezakt. Het heeft er alle schijn van dat de boosdoener, de achtergrondservices, is neergehaald.

Nice..
Ik ga eens kijken hoe ik dat heb ingesteld. 🆒

Groetjes,
Charlene

Reageer