Skip to main content
Hallo,



Hoe kan het dat Mijn Simyo op internet (via pc) aangeeft dat ik nog 133MB over heb van mijn bundel en de app op de iPhone aangeeft dat ik nog maar 18 MB over heb. De tijd van bijwerken is in beide gevallen gelijk (11-6-2013 20.00 uur). Welke moet ik nu geloven?



Overigens gebruik ik Simyo sinds gisteravond half 6 en dan zou ik dus in 2,5 uur tijd ruim 100MB aan data hebben verbruikt terwijl ik gewoon thuis op wifi zat. Het toestel (iPhone 4) heb ik 2 jaar gebruikt met een Vodafone abonnement en ben nog nooit boven de 200MB per maand gekomen. Stop een Simyo kaart erin en binnen 2,5 uur tijd ruim 100 MB??????????



Groet Menno
Hallo,



Hoe kan het dat Mijn Simyo op internet (via pc) aangeeft dat ik nog 133MB over heb van mijn bundel en de app op de iPhone aangeeft dat ik nog maar 18 MB over heb. De tijd van bijwerken is in beide gevallen gelijk (11-6-2013 20.00 uur). Welke moet ik nu geloven?



Overigens gebruik ik Simyo sinds gisteravond half 6 en dan zou ik dus in 2,5 uur tijd ruim 100MB aan data hebben verbruikt terwijl ik gewoon thuis op wifi zat. Het toestel (iPhone 4) heb ik 2 jaar gebruikt met een Vodafone abonnement en ben nog nooit boven de 200MB per maand gekomen. Stop een Simyo kaart erin en binnen 2,5 uur tijd ruim 100 MB??????????



Groet Menno




Hoi mb1208,



Welkom op het forum! :)



Je eerste bundel krijg je naar rato. Dat houdt in dat je als je halverwege de maand begint, dat je dan een halve bundel krijgt en betaalt.

Jouw abonnement is op de 11de begonnen en voor het deel van de maand dat over is heb je dus 133MB van de 200MB gekregen.

Je hebt dus inderdaad nog bijna niets verbruikt. Ik hoop dat dit je geruststelt.



Dat de app iets anders aangeeft, dat is niet de bedoeling en lijkt dus een kinderziekte, die we zullen moeten herstellen. Sorry daarvoor. Ik wil je daarom vragen welke versie van iOs je gebruikt. En of je evt. een screenshot zou kunnen sturen naar ons.

Dan kunnen we daarmee verder.



Voorlopig kan je dus het beste naar de gegevens op Mijn Simyo kijken.



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,



Bedankt voor je antwoord.

Ik gebruik iOS versie 6.1.2. Hoe kan ik het screenshot uploaden? Of kan ik hem ergens naar toe mailen?



Gr. Menno
Hallo Charlene,



Bedankt voor je antwoord.

Ik gebruik iOS versie 6.1.2. Hoe kan ik het screenshot uploaden? Of kan ik hem ergens naar toe mailen?



Gr. Menno




Hoi mb1208,



Zo is helemaal goed! 🙂 hier hebben we wat aan. Heel erg bedankt. Ik zet hem meteen door en hoop dat het snel gefixt is.



Groetjes,

Charlene
Menno misschien wel verstandig de afbeelding aan te passen en je mobiele nummer (digitaal) af te plakken om ongewenste telefoontjes te voorkomen.
Menno misschien wel verstandig de afbeelding aan te passen en je mobiele nummer (digitaal) af te plakken om ongewenste telefoontjes te voorkomen.



Hoi pacorob,



Goeie. Dat was mij nog niet opgevallen. Bedankt daarvoor. :)

Ik heb de afbeelding al doorgezet naar de desbetreffende afdeling, dus ik heb hem hier even helemaal verwijderd.



Hallo Charlene,



Bedankt voor je antwoord.

Ik gebruik iOS versie 6.1.2. Hoe kan ik het screenshot uploaden? Of kan ik hem ergens naar toe mailen?



Gr. Menno




Hoi Menno,



Zou je voor mij eens kunnen kijken of het nu wel goed wordt weergegeven?



Groetjes,

Charlene
Hi Charlene,



Getest op 2 iOS devices. Wordt nu goed weer gegeven!!



Thanx
Hi Charlene,



Getest op 2 iOS devices. Wordt nu goed weer gegeven!!



Thanx




Hoi mb1208,



Super! Fijn om te horen :)

Ik geef het weer door hier. En bedankt, hè 😃 Als je weer wat tegenkomt, aarzel niet om het te melden.



Groetjes,

Charlene

Reageer