Skip to main content

.

Gisterenmiddag 23-5 constateerde ik via de app dat ik nog maar 61 minuten/sms had, waarna ik volgens mij niet meer heb gebeld of sms heb verstuurd om uit te komen tot het einde van de maand.

Nu log ik zojuist in op Mijn Simyo en zie ik tot mijn verrassing staan dat ik al helemaal door het verbruik heen ben en waarschijnlijk heb overschreden. Dit terwijl ik nu nog steeds via de app 61 minuten over zou moeten hebben. Hiervan ook een screenshot gemaakt. Hoe kan dit?
Er klopt iets niet met de synchronisatie ben ik bang.

Anderen en ik hebben ook verschillen tussen App en website (lees: Mijn Simyo).



https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/app-website-lopen-niet-synchroon-28283



https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/waarom-loopt-de-app-niet-synchroon-mijn-tele2-28238
Hoi Marco C, welkom op het Simyo forum!



Koorelle en anderen ondervinden momenteel weergave problemen omtrent het dataverbruik in de Mijn Simyo app. Weergave problemen met de belbundel ben ik nog niet eerder tegengekomen.

Voor zover ik in je gegevens kan zien, heb je je belbundel 's avonds op 22 mei volledig verbruikt. Op 20 mei had je die 61 minuten nog over.



Kun je me laten weten of je in de app nog steeds 61 minuten ziet staan en kun je de screenshot die je hebt plaatsen?
Ook mijn app loopt absoluut volledig uit lijn met de website. Paar dagen terug pakt hij de juiste MB's weer op, maar laat hem net updaten, en heb ik er ineens weer een hoop MB's bij.

Word druk bij Simyo 🙂 App in de war, 4G heeft problemen, pfff. Word overwerken



Erik
Hi ErikM1972,



Inmiddels weten we wat de oorzaak was en is het sinds vanmorgen vroeg opgelost.

Reageer