Skip to main content
Mijn telefoon Android is niet compatible met de vernieuwde Mijn Simyo app. Voorheen werkte de app prima. Wat kan ik doen om de oude versie te installeren?
Eerlijk gezegd kun je dat vergeten. Sorry. ..dun oude is opgevolgd door de nieuwe.
In welk opzicht is hij dan niet compatibel?
De oude app was nog te downloaden buitenom de store, ik weet niet of dit nog het geval is. in dit topic vind je de link https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/de-nieuwe-mijn-simyo-app-laat-weten-ervan-vindt-32084



Hou er wel rekening mee dat verschillende features niet meer ondersteund worden in deze app. Simyo is uiteraard niet verantwoordelijk voor onjuiste informatie die in deze app wordt getoond.
Hoi Keesvanhaaster,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat jammer om te zien dat jij de nieuwste versie van onze app niet werkt op jouw telefoon.



Het lijkt erop dat de softwareversie te laag is op jouw telefoon waardoor je de nieuwste app niet kunt gebruiken. Als er een update voor je klaarstaat, raad ik je aan om deze uit te voeren. Dan kun je alsnog de app downloaden.



Franswon heeft je een goede tip. Een tip die ik niet mag aanraden. Let erop dat de oude versie niet volledig meer werkt en er eventueel onjuiste informatie gegeven kan worden. Precies zoals Franswon heeft uitgelegd.



Je kunt ook een snelkoppeling maken van onze website vanuit de browser op je telefoon. Zo kun je alsnog snel je gegevens en verbruik inzien 🙂 Laat je het weten als je nog vragen hebt?



@Raytje, Friesian en Franswon, heel erg bedankt voor al jullie aanvullingen en tips.



Groetjes,

Angela

Reageer