Skip to main content
Ik heb net mijn bundel verlengt met een jaar, maar ik zie alleen 100. Ik wil dus ook 200 mb?  hoe zit dit?
Ik heb net mijn bundel verlengt met een jaar, maar ik zie alleen 100. Ik wil dus ook 200 mb?  hoe zit dit?



Hoi stavenuiter,



Ik zie je verlenging voor een jaar staan. Aan je internetbundel heb je niets gewijzigd. Die blijft dus gewoon lopen, je internet 200

Vanaf januari heb je dus nog steeds Simyo 100 en Internet 200.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene
Mijn vraag is beantwoord, maar die 200 MB is voor een heel jaar, en niet per maand?
Je abonnement loopt een jaar, en iedere maand ontvang je een nieuwe bundel van 200MB. Resterende minuten of MB's kunnen niet worden meegenomen naar de volgende maand.



En je kunt overigens je bundels 1x per maand kosteloos naar boven of beneden wijzigen. Dit dient wel voor de 25e van de maand te gebeuren als je wilt dat deze de maand erna ingaat.



Deze wijziging heeft geen invloed op de einddatum van je contract.



Dus baas over je eigen bundel 😃
Mijn vraag is beantwoord, maar die 200 MB is voor een heel jaar, en niet per maand?



Hoi stavenuiter,



Klopt helemaal wat Martijn®️ aangeeft (bedankt daarvoor ;)).



Oftewel, het enige wat je hebt gedaan is aangegeven dat je nog een jaar bij ons blijft, binnen dit jaar ben je vrij om je bundels te wijzigen eenmaal per maand 🙂. Oftewel je hebt nu maandelijks de Internetbundel 200, maar deze kan je gewoon alle kanten op wijzigen!



Hebben Martijn®️ en ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂
Ja, hartelijk dank voor het beantwoorden van mijn vraag.

Ik weet nu waar ik aan toe ben 🙂
Ja, hartelijk dank voor het beantwoorden van mijn vraag.

Ik weet nu waar ik aan toe ben :)




Hoi stavenuiter,



Mooi zo 🙂 Fijn is dat toch, weten waar je aan toe bent..



groetjes,

Charlene

Reageer