Skip to main content
hallo,

bij het aanvragen van een simonly abonn heb ik een verkeerd email adres opgegeven, sim is al ontvangen maar kan niet activeren, heb ook geen inloggegevens of pin en pukcodes..graag advies,is Dringend i.v.m. vakantie vertrek morgen 14juli,mvgr,
Mijn advies is om morgenochtend meteen de klantenservice te bellen. Het kan een dag duren voordat een Simyo moderator op dit topic reageert.
hartelijk dank Scotsman,  zal meteen morgen bellen,,groetjes
Hoi wbhworld, welkom op het forum! :)



Ik neem aan dat je vanochtend contact hebt gehad met onze klantenservice, dit kan ik namelijk niet nagaan, omdat je forumaccount niet gekoppeld is aan de Simyo aansluiting waar je geen toegang toe had.



Ik hoop dat alles inmiddels is opgelost. Mocht dit niet zo zijn, dan hoor ik dat graag van je, stuur me dan even in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat :)



In ieder geval een fijne vakantie gewenst!



@Scotsman, dankjewel voor de goede tip!
Hoi wbhworld, welkom op het forum! :)



Ik neem aan dat je vanochtend contact hebt gehad met onze klantenservice, dit kan ik namelijk niet nagaan, omdat je forumaccount niet gekoppeld is aan de Simyo aansluiting waar je geen toegang toe had.



Ik hoop dat alles inmiddels is opgelost. Mocht dit niet zo zijn, dan hoor ik dat graag van je, stuur me dan even in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat :)



In ieder geval een fijne vakantie gewenst!



@Scotsman, dankjewel voor de goede tip!





alles prima geregeld, :o hartelijk dank voor de uitstekende snelle Simyo service, complimenten...(topic mag afgesloten worden)groetjes
Hoi wbhworld,



Dankjewel voor je terugkoppeling dat alles is geregeld en voor je complimenten, daar worden we blij van! 😮

Reageer