Sinds vier dagen zie ik niet meer hoe het met mijn bundels gaat. De app en de site geven dezelfde achterhaalde informatie. Oorzaak? Oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Ik zie hetzelfde op zowel app als site.
Vervelend.
Heb hierover al een tweet gestuurd aan simyo.nl
Vervelend.
Heb hierover al een tweet gestuurd aan simyo.nl
Opgelost!!! 🙂
Hoi NL-T, welkom op het Simyo forum :)
Zoals koorelle terecht aangeeft is het probleem met de extra vertraging in het verwerken van verbruiksgegevens inmiddels opgelost.
Bij de meeste klanten is de achterstand dan ook al ingelopen, bij jou ook al?
Zoals koorelle terecht aangeeft is het probleem met de extra vertraging in het verwerken van verbruiksgegevens inmiddels opgelost.
Bij de meeste klanten is de achterstand dan ook al ingelopen, bij jou ook al?
Nee nog steeds niet, staat al van vrijdag 12 september terwijl het nu zondag 14 september is...
Hoi mandersp,
Ik ben benieuwd of je in de tussentijd, na 11-9 20.56 uur, dan wel zelf een uitgaand gesprek hebt gevoerd of een sms hebt gestuurd?
Als er namelijk geen verbruik plaatsvindt, hebben wij ook niets om bij te werken :)
Ik hoor het graag van je!
Ik ben benieuwd of je in de tussentijd, na 11-9 20.56 uur, dan wel zelf een uitgaand gesprek hebt gevoerd of een sms hebt gestuurd?
Als er namelijk geen verbruik plaatsvindt, hebben wij ook niets om bij te werken :)
Ik hoor het graag van je!
Hallo Kim, bedankt voor je antwoord...
Dan zal dat dan zijn geweest, ik meende dat er iedere dag een update kwam, vandaar mijn vraag???
Dan zal dat dan zijn geweest, ik meende dat er iedere dag een update kwam, vandaar mijn vraag???
Hi mandersp,
Als er verbruik is, is er elke dag een update inderdaad. Als er niets te updaten valt, dan niet 😉
Als er verbruik is, is er elke dag een update inderdaad. Als er niets te updaten valt, dan niet 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.