Skip to main content
Hoi ik had een vraag hoe kan ik mijn sms gebruik verwijderen zodat niemand gang zien hoe veel ik per maand sms of kunnen jullie dat voor me doen dat verwijderen

Alvast bedankt bernadette
Hoe bedoel je van je telefoon kan je zelf verwijderen en op je simyo pagina blijft het gewoon zichtbaar, niet je tekst alleen het telefoonnummer waarnaartoe je je sms verstuurd
Ik bedoel op simyo dat het er niet meer staat
Dat het ook op simyo weg is
Ik denk dat je open kaart zult moeten spelen.

De gegevens kunnen per klant niet onzichtbaar worden gemaakt, ben ik bang.
Oké jammer maar toch bedankt
Hoi ik had een vraag hoe kan ik mijn sms gebruik verwijderen zodat niemand gang zien hoe veel ik per maand sms of kunnen jullie dat voor me doen dat verwijderen

Alvast bedankt bernadette




Hoi Backsyreetboys,



Het is helaas niet mogelijk je verbruik te wissen. Je kan dit zelf niet wissen en Simyo kan dit ook niet voor je doen.



@ Erickiel & Koorelle2 bedankt voor het meedenken.
Hoi ik had een vraag hoe kan ik mijn sms gebruik verwijderen zodat niemand gang zien hoe veel ik per maand sms of kunnen jullie dat voor me doen dat verwijderen Alvast bedankt bernadette




Hallo Bernadette,



Je kan het opvatten als zeikerig of als opbouwende kritiek, maar overweeg eens het gebruik van leestekens, zoals punten en de bijbehorende hoofdletters, komma's en vraagtekens.



Ik moest je vraag, die echt altijd (!) dient te worden beëindigd met een ?, meerdere malen lezen om er iets van te maken.



Succes!
Hallo Bernadette,



Je kan het opvatten als zeikerig of als opbouwende kritiek, maar overweeg eens het gebruik van leestekens, zoals punten en de bijbehorende hoofdletters, komma's en vraagtekens.



Ik moest je vraag, die echt altijd (!) dient te worden beëindigd met een ?, meerdere malen lezen om er iets van te maken.



Succes!




Hoi RicoK,



Ik zou het wel een beetje zo opvatten, hoor:eek:

Ik ben zelf soms ook een echte taalpurist, maar niet iedereen hecht daar zo'n belang aan. Natuurlijk kunnen we allemaal het beste helpen als de vraag goed te begrijpen is, maar ik begreep nog wel wat ze bedoelde. Ik heb liever dat Bernadette de volgende keer dat ze een vraag heeft gezellig terugkomt, ook al is het zonder leestekens ;)



Groetjes,

Charlene

Reageer