.

Beantwoord

Verbruik van overzicht komt niet met verbruik van mijn simyo


  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo,

Ik kijk zeer regelmatig naar mijn simyo om internetverbruik te controleren.
Het valt me erg op dat de verbruik op overzicht en/of de verbruik van mijn simyo niet klopt(en).
BV: van 1 mei tot met 13 mei: 415 mb van overzicht en 474 mb van mijn simyo (heb zelf uitgerekend), dus verschil is: bijna 50 mb!!!
En nog 1 ding: Elke dag: 2013 kb. Vreemde uitkomst.

Heb je ook zoiets meegemaakt?

Gr,
Dixon
icon

Beste antwoord door Natascha 16 May 2013, 14:27

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat bedoel je precies? Ik kan je niet volgen. 
Op mijn simyo staat het overzicht. Internetverbruik is 413 mb.
Dus ik heb 87 mb verbruikt.
Ik klik verder naar mijn verbruik en dan op mei.
Wat ik zag, is: elke dag (1 - 15 mei) 2013 kb.
Ik heb even uitgerekend... 15 dagen x 2013 = 30195 kb = ong. 29 mb. Dus 500 mb - 29 = 471 mb te goed.
Verschil is: 471(mijn verbruik) - 413(mijn simyo) = 58 mb! Dat is nogal grote verschil. Hoe kan dat nou?
Of heb ik me vergist?
Ik hoop dat je me misschien kan uitleggen.
Reputatie 3
Badge +9
Die 2013 bij verbruik is het jaartal 🙂.

Er is nog geen verbruiksdata bekend totdat factuur is opgemaakt !!!

De factuur van mei zal in de derde week van juni worden afgeschreven en beschikbaar zijn.

Het is nu 15 mei, en deze facuur is ook nog niet beschikbaar. Hier gaan ze hopelijk wat aan doen.
Badge +6
Op mijn simyo staat het overzicht. Internetverbruik is 413 mb.
Dus ik heb 87 mb verbruikt.
Ik klik verder naar mijn verbruik en dan op mei.
Wat ik zag, is: elke dag (1 - 15 mei) 2013 kb.
Ik heb even uitgerekend... 15 dagen x 2013 = 30195 kb = ong. 29 mb. Dus 500 mb - 29 = 471 mb te goed.
Verschil is: 471(mijn verbruik) - 413(mijn simyo) = 58 mb! Dat is nogal grote verschil. Hoe kan dat nou?
Of heb ik me vergist?
Ik hoop dat je me misschien kan uitleggen.


Hoi Dixon,

Zoals Martijn® aangeeft is 2013 het jaar waar we nu in zijn. Op je overzichts pagina zie je het aantal MB staan dat je nog hebt tot het einde van de maand en op je verbruikspagina zie je staan hoeveel je per dag hebt gebruikt. De factuur van de maand april zal één van deze dagen online komen en die zal rond de 25ste van de maand mei worden afgeschreven van je rekening. De factuur van de maand mei zul je pas in de maand juni op je persoonlijke pagina kunnen bekijken.

@ De Leon & Martijn® bedankt voor het meedenken.
Reputatie 3
Badge +9
Die 2013 op je verbruiks pagina van mei is het jaartal en geen verbuik. Dus geen 15 x 2013.
Helaas is het nog niet mogelijk je data verbruik in te zien in de maand waarin je zit.

@ Natascha graag gedaan.
Die 2013 op je verbruiks pagina van mei is het jaartal en geen verbuik. Dus geen 15 x 2013.
Helaas is het nog niet mogelijk je data verbruik in te zien in de maand waarin je zit.

@ Natascha graag gedaan.


Dat is waar wat je zei over 2013. LOL!
Maar goed...
Ik heb zeer regelmatig de maanden van februari en maart gekeken. Die waren ook dagelijks geupdated. Nu is Mei opeens gestopt met updaten. Waarom?
Reputatie 3
Badge +9
Haha het is ook onoverzichtelijk door dat rare lettertype. Ik weet niet zeker of dit voorheen mogenlijk was. Ik geloof je uiteraard als jij dat zegt. Ik weet wel dat daar naar gekeken wordt omdat het al eerder is gemeld. Misschien kan Simyo hier binnenkort even op antwoorden.

P.s ik moest wel lachen hierom haha.
Reputatie 5
Badge +10
Dat is waar wat je zei over 2013. LOL!
Maar goed...
Ik heb zeer regelmatig de maanden van februari en maart gekeken. Die waren ook dagelijks geupdated. Nu is Mei opeens gestopt met updaten. Waarom?


Hoi Dixon,

Ik zie dat je verbruik nog steeds wordt ge-update. Wat wordt er volgens jou niet ge-update? Wel is het zo dat je op dit moment 0,0 kb ziet staan achter je internet verbruik sessie bij de lopende maand. We zijn dit aan het oplossen.

Groetjees,

Alex
Reputatie 3
Badge +9
Dat is wat hij bedoeld Alex, die 0,0 bk bij je internet verbruik.
Badge +6
Dat is wat hij bedoeld Alex, die 0,0 bk bij je internet verbruik.

Hoi Martijn®,

Het probleem dat klanten op hun verbruikspagina 0,0 kb zien staan zijn wij aan het oplossen zoals moderator Alex aangeeft.

Reageer