.

Beantwoord

Verbruik op mobiele telefoon

  • 27 August 2013
  • 4 reacties
  • 721 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Sinds kort overgegaan tot de aanschaf van samsung mobiel. Hoe kan ik hert verbrui van het aantal MB en van SMS/telefoon rechtstreeks vanuit mijn mobiel volgen?
groeten Jan
icon

Beste antwoord door Alex 28 August 2013, 17:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Sinds kort overgegaan tot de aanschaf van samsung mobiel. Hoe kan ik hert verbrui van het aantal MB en van SMS/telefoon rechtstreeks vanuit mijn mobiel volgen?
groeten Jan


Dat doe je in je Mijn Simyo omgeving. Dat is niet rechtstreeks, de gegevens bijwerken vindt met vertraging plaats.
Voor realtime dataverbruik monitoren raad ik je goede apps aan, zoals My DataManager, 3GWatchdog en Onavo Count.
Belminuten kan je soms bijhouden in je toestel.
Badge
Bedankt voor de reactie. Ik heb ondertussen de app dodol gedownload.Goiede app? Mijn abonnement is 14 augustus ingegaan.De app geeft aan dat mijn verbruik in belminuten 76 van de 100 is. Ik heb echter tot nu toe nog zeer weinig gebeld. Komt dit verbruik zo hoog omdat de 1ste helft van de maand evenredig als verbruik wordt gezien? Dan zou het ongeveer kunnen kloppen.

groeten Jan
Reputatie 7
Badge +9
Ik weet niet welk abonnement je genomen hebt. In de eerste maand krijg je inderdaad een aantal belminuten en MB's naar rato, gerekend vanaf het moment dat je abonnement inging. Per september en in het vervolg krijg je de volle mep. 

de app dodol ken ik niet. 
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum fey,

Ik zie dat de leon je vragen al beantwoord heeft. Je hebt deze maand, zoals je zelf aangeeft, inderdaad minder belminuten gekregen omdat je abonnement ook deze maand is in gegaan. In dit topic kun je hier uitgebreide informatie over vinden.

We hebben trouwens ook onze eigen app waarmee je kunt zien hoeveel bel/sms en data units je nog over hebt. De app is geschikt voor zowel Android als iOS.

Je moet er wel rekening houden dat je je niet moet vastpinnen op onofficiële apps. Het verbruik op je persoonlijke pagina en de officiële Simyo app is leidend.

Ben je zo geholpen?

Groetjes,

Alex

Reageer