.

Beantwoord

Verbruik niet zichtbaar op mijn Simyo

  • 4 July 2013
  • 9 reacties
  • 5807 Bekeken

Badge
Sinds 1 juli simyo maar ik kan nog geen verbruik zien, klopt dit??
icon

Beste antwoord door Natascha 27 September 2013, 12:32

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
Ik zie ook mijn verbruik van deze maand niet.
Hallo,

Ook ik kan mijn verbruik va juli niet zien. Daarbij kreeg ik een mailtje dat ik mijn internetbundel beeindigd is. (niet!)
De wijzigingen die ik wel heb gemaakt ( van 500 naar XXL) zie ik ook niet terug op 'mijn simyo'
Wat is er aan de hand?

Groetjes,
pfanneke
Badge
Bij mij staat het helemaal raar....ik ben sinds 2 maanden lid....en nu heb ik een verbruik van 8 euro per maand....Maar er staat nu dat ik per oktober 25 euro ga verbruiken ????
Badge +6
Sinds 1 juli simyo maar ik kan nog geen verbruik zien, klopt dit??

Hoi Joy-12,

Op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Verbruik' kan je persoonlijke pagina zien. Wanneer je op de naam van de maand klikt dan kan je zien op welke datum je naar welk nummer hebt gebeld, sms'jes hebt gestuurd of gebruik hebt gemaakt van het internet. Het verbruik is alleen van de lopende maand verbruik van andere maanden kan je op je factuur zien.
Badge +6
Ik zie ook mijn verbruik van deze maand niet.

Hoi Vaclav,

Je verbruik kan je zien op je persoonlijke pagina. Via het tabblad 'Verbruik' kan je verbruik zien van de lopende maand.
Verbruik van andere maanden staan vermeld op je facturen.
Badge +6
Hallo,

Ook ik kan mijn verbruik va juli niet zien. Daarbij kreeg ik een mailtje dat ik mijn internetbundel beeindigd is. (niet!)
De wijzigingen die ik wel heb gemaakt ( van 500 naar XXL) zie ik ook niet terug op 'mijn simyo'
Wat is er aan de hand?

Groetjes,
pfanneke


Hoi Pfanneke,

Welkom op het forum!
Doordat je je internetbundel hebt gewijzigd heb je een e-mail gekregen dat je vorige bundel is opgezegd. Het verbruik kan je terug zien op je persoonlijke pagina via het tabblad 'Verbruik' 🙂.
Badge +6
Bij mij staat het helemaal raar....ik ben sinds 2 maanden lid....en nu heb ik een verbruik van 8 euro per maand....Maar er staat nu dat ik per oktober 25 euro ga verbruiken ????

Hoi Melajustin,

Mijn excuses voor het late antwoord. Dit topic is ons helaas niet eerder opgevallen 😞.
Kan je mij vertellen waar je zit dat je per oktober €25,- gaat betalen dan kan ik dit voor je gaan bekijken.
Hallo,

Mijn nummer is sinds vandaag overgezet naar simyo maar  bij mijn verbruik staat dat ik nog niets verbruikt heb.
Maar ik heb al wel gebeld en getext. Dus waarom heb ik nog steeds mijn volledige bundel?
Badge +8
Hallo,

Mijn nummer is sinds vandaag overgezet naar simyo maar  bij mijn verbruik staat dat ik nog niets verbruikt heb.
Maar ik heb al wel gebeld en getext. Dus waarom heb ik nog steeds mijn volledige bundel?


Hoi durk,

Je verbruik wordt met een vertraging verwerkt. Onder de overgebleven minuten/smjes/ mb's zie je de datum en tijd van de laatste update staan.

Groetjes,
Charlene

Reageer