.

Verbruik niet bijgewerkt op Mijn Simyo

  • 3 July 2013
  • 9 reacties
  • 368 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 17 reacties
Het is nu 3 juli en ik heb gebeld en gesmst in juli en volgens jullie heb ik deze maand nog niets gedaan.
Ik heb nog steeds 250 belminuten of sms'jes (not).

Bij mijn bank is het zo, dat als ik geld overmaak dat het er meteen op staat.
Als er nieuws is dan staat het overal op internet.
Als ik een foto maak staattie meteen op facebook.
en zo voort.

(ga mij nu niet weer sussen en uitleggen dat ik altijd binnen mijn bundel blijf  van 250 smssen of bel minuten. dat weet ik wel, want daar let ik op het eind van de maand elke dag op. ik hou zelf precies bij wat ik doe, want jullie houden dat niet bij)

9 reacties

Badge +6
Het is nu 3 juli en ik heb gebeld en gesmst in juli en volgens jullie heb ik deze maand nog niets gedaan.
Ik heb nog steeds 250 belminuten of sms'jes (not).

Bij mijn bank is het zo, dat als ik geld overmaak dat het er meteen op staat.
Als er nieuws is dan staat het overal op internet.
Als ik een foto maak staattie meteen op facebook.
en zo voort.

(ga mij nu niet weer sussen en uitleggen dat ik altijd binnen mijn bundel blijf  van 250 smssen of bel minuten. dat weet ik wel, want daar let ik op het eind van de maand elke dag op. ik hou zelf precies bij wat ik doe, want jullie houden dat niet bij)


Hoi J@net,

Ik heb je aansluiting bekeken en ik zie dat je verbruik is bijgewerkt t/m 04-07-2013 22:34:08. Kan je kijken of jij dit ook ziet staan op je persoonlijke pagina.
Badge
Ja, nu wel.
IK heb ook gebeld gisteren en mijn bel tegoed is  OOK NOG NIET AANGEPAST

HOE KAN DIT
Badge
Omdat ze vaak 3 dagen achter lopen... vooral ook aan het eind van de maand.
Ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt.
Ik heb een sim only abonnement en heb al een aantal keren gebeld en internet gebruikt deze maand. Maar mijn verbruik is 29/6 voor het laatst bijgewerkt terwijl het nu al 5/7 is. Ik zou het fijn vinden als dit snel bijgewerkt wordt, zodat ik mijn verbruik goed bij kan houden en kan voorkomen dat ik buiten mijn bundel kom.
Badge
Ik heb een sim only abonnement en heb al een aantal keren gebeld en internet gebruikt deze maand. Maar mijn verbruik is 29/6 voor het laatst bijgewerkt terwijl het nu al 5/7 is. Ik zou het fijn vinden als dit snel bijgewerkt wordt, zodat ik mijn verbruik goed bij kan houden en kan voorkomen dat ik buiten mijn bundel kom.


Precies!!

Ik klaag er al langer over. Reken erop dat het getal wat er staat klopt... en let dan ff niet op de datum...DAT MOET JE DUS WEL DOEN. het is heel onbetrouwbaar. 
Reputatie 3
Badge +9
Is die vertraging ook via de app?
Badge
ik heb een ouwe taart en heb geen geld voor een ding met app...

Reageer