.

Beantwoord

Verbruik niet bijgewerkt

  • 23 March 2013
  • 7 reacties
  • 524 Bekeken

Badge
Deze maand bleek dat als ik inlog op mijn simyio mijn tegoed tbv internet niet is bijgewerkt. Deze blijft mijn volle bundel weergeven van 200 mb.
tevens is mijn gebruikte bundel in ene 699 terwijl ik een bundel heb van 200 mb = 5 euro.
Ik verzoek het een en ander te herstellen en het werkelijke verbruik weer weer te geven.

Vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Wayne 25 March 2013, 16:29

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey weenink,

Er wordt voor jouw internetbundel €5,00 in rekening gebracht.

Inmiddels is ook het verbruik op jouw persoonlijke pagina geactualiseerd.
Badge
Na dit bericht zie ik dat mijn verbruik tbv internet nog steeds niet zichtbaar is op mijn Simyo. ook zijn de waarden in mijn simyo niet correct. Gaarne verzoek ik nogmaals alles na te lopen. Het is voor mij nu gissen naar mijn internet verbruik. Deze blijf momenteel de gehele maand op 0 staan dus 200 mb te goed. Op de factuur zie ik pas het verbruik


Hey weenink,

Er wordt voor jouw internetbundel €5,00 in rekening gebracht.

Inmiddels is ook het verbruik op jouw persoonlijke pagina geactualiseerd.
Badge +6
Na dit bericht zie ik dat mijn verbruik tbv internet nog steeds niet zichtbaar is op mijn Simyo. ook zijn de waarden in mijn simyo niet correct. Gaarne verzoek ik nogmaals alles na te lopen. Het is voor mij nu gissen naar mijn internet verbruik. Deze blijf momenteel de gehele maand op 0 staan dus 200 mb te goed. Op de factuur zie ik pas het verbruik

Hoi Weenink,

Het verbruik word altijd met een vertraging verwerkt. Het kan soms zijn dat het wat langer duurt voordat het verbruik is verwerkt. Excuses voor het ongemak.
Badge
Na dit bericht zie ik dat mijn verbruik tbv internet nog steeds niet zichtbaar is op mijn Simyo. ook zijn de waarden in mijn simyo niet correct. Gaarne verzoek ik nogmaals alles na te lopen. Het is voor mij nu gissen naar mijn internet verbruik. Deze blijf momenteel de gehele maand op 0 staan dus 200 mb te goed. Op de factuur zie ik pas het verbruik

Hoi Weenink,

Het verbruik word altijd met een vertraging verwerkt. Het kan soms zijn dat het wat langer duurt voordat het verbruik is verwerkt. Excuses voor het ongemak.


Beste medewerker het verbruik is van deze maand nog steeds niet bijgewerkt. Volgens de waarde in mijn simyo heb ik vanaf 1-4-2013 0 mb aan data gebruikt.
Wilt u het een en ander nog eens goed na lopen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi weenink,

De technische dienst heeft een aanpassing gedaan. Zou je het nu nog eens kunnen controleren en laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Eindelijk het werkt op dit moment. Bedankt voor de aandacht en herstel.
Badge +6
Hoi Weenink,

Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer