Skip to main content
Mijn verbruik is sinds 21 maart niet bijgewerkt terwijl ik daarna nog gewoon gebeld heb. Net de klantenservice gebeld die aangaven dat er geen storing is en de resterend aantal belminuten op Myn Simyo wel degelijk actueel is. Maar ik zie toch aan de datum dat dit niet zo is? Kreeg het advies om even af te wachten, maar ik zit er niet op te wachten om misschien buiten mijn bundel te bellen. Ik vroeg of dit probleem vaker voorkwam en het antwoord was dat ik de eerste beller was hierover...Heeft iemand hier ervaring mee en nog belangrijker: hoe het op te lossen??
Hoi Petra33, allereerst welkom op het forum!



Heel goed dat je hierover aan de bel trekt, want het is inderdaad vreemd dat wanneer er verbruik is geweest je dit na een aantal dagen nog niet terug ziet 😕 We updaten namelijk het verbruik meerdere malen per dag, dus dat zou niet het geval mogen zijn.

Wel blijft overigens de datum van het laatst bijgewerkte verbruik hetzelfde, zolang er geen verbruik plaatsvindt, maar ik begrijp dat dit in jouw geval niet van toepassing was.



Nu zie ik dat eerder vanochtend je verbruik is bijgewerkt en daar ook een gesprek nog bij zat van 24-3, was dat het verbruik dat je 'kwijt' was? Dit kan zo heel af en toe gebeuren, maar is iets dat we natuurlijk absoluut proberen te voorkomen.

Oftewel, mocht het ooit nog een keer gebeuren, geef ons dan alsjeblieft nog een keer een seintje, dan kunnen we dit uitzoeken.



Excuses voor het ongemak!
Ik heb de "mijn Symio app" op mijn Windows phone staan. Ik kijk hier regelmatig naar, want ik wil niet voor verrassingen komen te staan. Echter:

Internet is aardig bij in verbruik, maar het verbruik bij telefoongesprekken loopt veel achter (5 dagen). Hoe kan dat? Ik zou hiervoor weer terug moeten naar de website. Dit is niet logisch.

Is het mischien ook mogelijk omop de app te tonen of je buiten je bundel bent gegaan?
Hoi yvdhaar, welkom op het Simyo forum :)



Je verbruik wordt elke dagen meerdere keren bijgewerkt. Op het moment dat je een tijdje niet belt, verandert er niets en verandert het 'laatst gemeten' tijdstip ook niet.

Ik denk dat als je nu kijkt, je wel zult zien dat je minuten/sms bijgewerkt is.

Het 'laatst gemeten' zou je het beste kunnen zien als 'laatst bijgewerkt' denk ik.



De ontwikkelaars die de Mijn Simyo app hebben gemaakt zijn continu bezig deze door de ontwikkelen en ik kan je melden dat in een volgende versie er ook buiten bundel zichtbaar zal zijn. Ik weet alleen niet welke volgende versie dat is en wanneer dat gaat zijn.



Heb ik je vragen zo duidelijk beantwoord voor je?
Vandaag was het inderdaad bijgewerkt van 17 naar 22 april. Fijn dat jullie er steeds aan werken en dat ik straks ook kan zien wat ik buiten mijn bundel heb verbruikt.
Hoi yvdhaar,



Dankjewel dat je dat laat weten :)

Mocht er weer een vraag zijn, dan weet je het forum nu te vinden.



Groetjes, Charlene

Reageer