Skip to main content
Waarom kan ik niet zien waarheen ik SMS en/of bel?
Waarom kan ik niet zien waarheen ik SMS en/of bel?



Hoi Pauly,



Welkom op het forum!

Vervelend om te lezen dat jij je verbruik niet kan zien. Wanneer je bent ingelogd op je persoonlijke pagina dan ga je naar het tabblad 'Verbruik' daar zie je staan 'Geschiedenis en de naam van de maand. Wanneer je op de naam van de maand klikt kan je daar je verbruik bekeken en kan je ook aangeven van welke periode je het verbruik wilt bekijken. Is het zo duidelijk 🙂?
Bedankt voor de tip, ik heb  alles kunnen vinden. Groet van Pauly
Goed om te weten dat het is gelukt om je verbruik te bekijken. Bedankt voor je terugkoppeling.



Groetjes,



Alex
Bij werkt het bekijken van de gebruiksgegevens ook niet voor wat betreft de specificatie van het bellen en sms-en. Ik heb geprobeerd op de maand te drukken, maar dat werkt niet.
Bij werkt het bekijken van de gebruiksgegevens ook niet voor wat betreft de specificatie van het bellen en sms-en. Ik heb geprobeerd op de maand te drukken, maar dat werkt niet.



Hoi Friedi,



Welkom op het forum!

Vervelend om te lezen dat jij je verbruik niet kan bekijken. Van welke internetbrowser maak jij gebruik?
Hoi Friedi,



Welkom op het forum!

Vervelend om te lezen dat jij je verbruik niet kan bekijken. Van welke internetbrowser maak jij gebruik?






Ik heb hetzelfde probleem en heb het geprobeerd met firefox/chrome en ie

De gefactureerde maanden kan ik uiteraard wel zien, de lopende maand ook maar niet de vorige , nog niet gefactureerde maand. Juli dus.





groeten,

Bert
Dat klopt Bert. De factuur van juli komt in de derde week van de maand erna beschikbaar als pdf bestand op je persoonlijke pagina.
Dat is toch raar?



Ik kan nu het verbruik van juni bekijken. En van de lopende maand, augustus. Maar niet juli???
In Internet Explorer, IE9, 64-bits versie in mijn geval:



Ga naar Mijn Simyo, klik op Verbruik, (Geschiedenis staat in Oranje) hier zie je een staafdiagram, op dit moment bijgewerkt tot juli, klik je op de volgende tab, augustus in dit geval, dan zie je het verbruik in de lopende maand, met enige vertraging.

Bij facturen vind je de voorgaande maanden.
In Internet Explorer, IE9, 64-bits versie in mijn geval:



Ga naar Mijn Simyo, klik op Verbruik, (Geschiedenis staat in Oranje) hier zie je een staafdiagram, op dit moment bijgewerkt tot juli, klik je op de volgende tab, augustus in dit geval, dan zie je het verbruik in de lopende maand, met enige vertraging.

Bij facturen vind je de voorgaande maanden.




Ja maar daar gaat het nou juist om.



Die staafdiagrammen werken niet en juli is nog niet gefactureerd dus ik kan het verbruik van juli nu niet bekijken. 
In Internet Explorer, IE9, 64-bits versie in mijn geval:



Ga naar Mijn Simyo, klik op Verbruik, (Geschiedenis staat in Oranje) hier zie je een staafdiagram, op dit moment bijgewerkt tot juli, klik je op de volgende tab, augustus in dit geval, dan zie je het verbruik in de lopende maand, met enige vertraging.

Bij facturen vind je de voorgaande maanden.




Ja maar daar gaat het nou juist om.



Die staafdiagrammen werken niet en juli is nog niet gefactureerd dus ik kan het verbruik van juli nu niet bekijken.





Probeer het eens met een andere browser!
Probeer het eens met een andere browser!



Chrome, Ie, Firefox had ik al geprobeerd. Opera doet het ook niet.......



Vreemd hoor. 



M vr gr

Bert
Beste Bert, zie je helemaal geen staaf rechts waar juli bij staat?
Dan moeten ze het maar eens aan de webbouwer voorleggen, ik weet ook niet welke eisen er zijn (Flash???) om het staafdiagram te zien.
Ik zie die staafdiagrammen wel. En mijn pijltje verandert wel in een handje maar klikken werkt niet.
Ik dacht al dat dit gebeuren zou. Die staaf van juli is een indicatie waar je verdere details uit kan halen. Voor juli zal je moeten wachten tot alle data en afronding etc verwerkt is. Dit is de derde week van augustus. Ze zijn aan het kijken of dit in de toekomst anders kan. Maar voor nu nog niet.
 

 

Na het verstrijken van de  maand zijn de gebruiksgegevens dus bijna 3 weken niet oproepbaar. Ben ik heel slecht als ik daar iets achter zoek?😕



Bedankt voor jullie antwoorden!



M vr gr

Bert
Hoi bertlamoree,



Je hoeft daar verder niets achter te zoeken hoor 🙂 Het verbruik van juli kun je namelijk ook gewoon in juli bekijken via het tabblad verbruik. Dan kun je op de lopende maand klikken. Het is helaas nu niet mogelijk om het verbruik van juli te tonen. Je zult inderdaad even moeten wachten tot je factuur online staat. Ik snap dat klanten het verbruik nu ook al zouden willen inzien, maar dat is technisch gezien niet zo makkelijk haalbaar.



Bedankt voor de hulp franswon en Martijn®️



Groetjes,



Alex

Reageer