.

Beantwoord

verbruik klopt niet. Willen jullie dit nakijken?

  • 15 October 2015
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Badge +1
Bij mijn zoon klopt het verbruik niet met wat in het overzicht vermeld staat. Hij heeft bijvoorbeeld op een woensdag in totaal 38 mb verbruikt, maar ik zie dan 4 momenten van gebruik (die qua tijd niet kunnen kloppen, maar goed daar zal wel vertraging in zitten). Op 1 moment heeft hij volgens het overzicht 58 mb verbruikt?
Verder zie ik dat hij met bellen ook naar zichzelf heeft gebeld? Ook best bijzonder. Zit er een "bug" in het overzicht?
icon

Beste antwoord door Tiury 16 October 2015, 15:50

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi donitwa,

Wat vervelend dat je het meten verbruik op Mijn Simyo niet kunt rijmen met het daadwerkelijke gebruik.

De datasessies die je hier aangeeft komen niet overeen met het nummer waarmee je bent geregistreerd op het forum. Tenminste, hier kan ik dit verbruik niet op terugvinden. Zou je via een privébericht kunnen doorgeven over welk telefoonnummer het precies gaat? Dan kan ik het verbruik voor je nakijken.

Daarnaast wil ik je er wel op wijzen dat wij niet kunnen zien waar dit aan is verbruikt, alleen dát het is verbruikt. Wil je het zelf nakijken? Check dan in deze blog hoe je dat doet.

Groetjes, Tiury

Reageer