.

Beantwoord

Verbruik klopt niet met verbruiksvermelding op overzicht, hoe kan dat?

  • 3 July 2015
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Badge
Als ik vandaag 3-7-2015 naar de home pagina ga in mijn simyo staat er dat ik nog maar 60 minuten van de honderd over heb.
Dus 40 minuten verbruikt. Als ik de specificatie aanklik dan heb ik veel minder dan 40 minuten verbruikt.De opgave op de home pagina is dus misleidend.Waarom is deze niet actueel?
icon

Beste antwoord door Naomi 6 July 2015, 12:42

Bekijk originele reactie

2 reacties

De standen op de App en Mijn Simyo worden altijd met vertraging bijgewerkt. ongeveer elke 3 uur afhankelijk of er verkeer is geweest

Voor je nickname hier kun je beter iets anders verzinnen. Eeen moderator kan dat aanpassen. Je telefoon is nu publiekelijk zichtbaar 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Bomenbos, welkom op het Simyo forum :)

Je forumnaam heb ik even aangepast. Raytje heeft het ook al verteld, je forumnaam is zichtbaar voor iedereen. In verband met privacy is het nu veranderd 🙂

Als je kijkt op je Mijn Simyo pagina dan kun je zien tot wanneer het verbruik is bijgewerkt. Je ziet dit aan de tekst “Verbruik minuten/sms bijgewerkt t/m: datum, tijdstip”.
Ik begrijp dat je ook naar een specificatie kijkt. Waar kijk je precies op je Mijn Simyo pagina?

Je kunt onder het tabblad Verbruik > Juli je verbruiksgegevens bekijken. Alleen is het wel belangrijk dat je rekening houdt met de afronding. Al je minuten worden namelijk naar boven afgerond.
Stel dat je 1 minuut en 3 seconden belt, dan wordt dit 2 minuten. Wanneer je bijvoorbeeld 5 minuten en 34 seconden belt, wordt dit 6 minuten. Deze hele minuten gaan van je tegoed af. Dit kan een verklaring zijn waarom je denkt dat je meer belminuten hoort te zien op je Mijn Simyo pagina > tabblad Overzicht > "deze maand heb ik nog".

Laat je weten waar je precies naar een specificatie? :)

@Raytje; dankjewel voor je hulp 😃

Reageer