.

Beantwoord

Verbruik is niet meer zichtbaar!

  • 11 August 2013
  • 8 reacties
  • 500 Bekeken

Badge
Sinds enige tijd kan ik mijn verbruik niet meer bekijken. (geen gespecificeerd overzicht meer) Dit is bij mijn abonnement bij Simyo niet meer mogelijk en het aparte is dan ook wel, dat ik bij m'n prepaidaansluiting bij Simyo dit nog wel kan! Graag uitleg!
icon

Beste antwoord door Charlene 16 August 2013, 19:16

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jgroendijk,

Vervelend. Het zou wel moeten kunnen. Kan je aangeven welke stappen je doorloopt om je verbruik te kunnen inzien? Je kunt normaal gesproken je verbruik inzien door in te loggen op je persoonlijke pagina. Vervolgens kies je voor 'verbruik'. Daarna zie je naast geschiedenis de lopende maand staan. Wanneer je daar op klikt, kun je je verbruik gespecificeerd bekijken.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum jgroendijk,

Vervelend. Het zou wel moeten kunnen. Kan je aangeven welke stappen je doorloopt om je verbruik te kunnen inzien? Je kunt normaal gesproken je verbruik inzien door in te loggen op je persoonlijke pagina. Vervolgens kies je voor 'verbruik'. Daarna zie je naast geschiedenis de lopende maand staan. Wanneer je daar op klikt, kun je je verbruik gespecificeerd bekijken.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex


Ik log in op mijn Simyo, ga dan naar mijn verbruik, verbruik geschiedenis, overzicht gebruik afgelopen maanden, klik dan op de maand augustus en dan komt het verbruik voor mijn nummer in het scherm, van tussen 01-08-2013 en 31-08-2013 tevoorschijn. Deze datum is niet te bewerken en kan dus alleen het gespecificeerde verbruik van augustus bekijken en dus niet van voor 01-08-2013! Mijn vrouw heeft ook een 1-jarig abonnement bij jullie en daar is het hetzelfde probleem aan de hand. Bij m'n prepaidaansluiting bij jullie, is de datum wel te wijzigen en kan ik verbruik gespecificeerd bekijken, zelfs tot jaren terug! Erg vreemd...........
Reputatie 7
Badge +9
Gespecificeerd gebruik van vóór augustus kan je toch op de facturen (ook in je Mijn Simyo) van de voorgaande maanden zien? (zeer uitgebreid zelfs)
Bij prepaid krijg je geen facturen. En zie je dus al het verbruik in je Mijn Simyo. Misschien bedoelt u dat.?
Badge
Klopt, maar facturen zijn pas twee weken na de afgelopen maand zichtbaar en kun je dus twee weken lang niet je gespecificeerd gebruik van de afgelopen maand bekijken!
Reputatie 7
Badge +9
Ik weet dat het op de 'oude' website wel kon. Uw vraag (direct terug kunnen kijken in de voorgaande maand)  
is -volgens mij- hier al eens eerder gesteld. Het antwoord weet ik niet meer.
Je zit inderdaad met dat 'gat' van twee weken. Wellicht kan een Simyo medewerker het antwoord geven. 
Badge
Ik weet dat het op de 'oude' website wel kon. Uw vraag (direct terug kunnen kijken in de voorgaande maand)  
is -volgens mij- hier al eens eerder gesteld. Het antwoord weet ik niet meer.
Je zit inderdaad met dat 'gat' van twee weken. Wellicht kan een Simyo medewerker het antwoord geven. 


Bedankt voor uw reactie en wacht een reactie van een van de Simyo-medewerkers af, ben benieuwd!
Reputatie 3
Badge +9
Klopt, maar facturen zijn pas twee weken na de afgelopen maand zichtbaar en kun je dus twee weken lang niet je gespecificeerd gebruik van de afgelopen maand bekijken!


Dit is de derde week van de daarop volgende maand.
Badge +8
Dit is de derde week van de daarop volgende maand.

Klopt Martijn®,
Derde donderdag van de maand. Soms wat dagen eerder of later.
Dat is altijd zo geweest bij abonnementen. Als het goed is zijn de facturen vandaag online gekomen.

groetjes,
Charlene

Reageer