.

Beantwoord

Verbruik in mijn Simyo

  • 13 February 2013
  • 4 reacties
  • 346 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo,

Sinds 12-02-2013 heb ik mijn simkaart in mijn telefoon geplaatst en ben Simyo gaan gebruiken. Uiteraard gewacht tot mijn telefoonnummer was geporteerd van Kpn naar Simyo.

Vandaag (13-02-2013) kijk ik uit nieuwsgierigheid op Mijn Simyo naar mijn gebruik en zie ik staan dat ik gister een sms naar het Verenigd Koningkrijk zou hebben gestuurd. Dit heb ik niet gedaan. Ik heb wel een sms via de website (vanuit mijn Simyo) gestuurd naar mijn eigen nummer (in Nederland) om te testen of dit werkt.

Klopt het dat het versturen van een sms vanaf de website (via mijn simyo) via het Verenigd Koningkrijk loopt en dit € 0,25 kost.


Gaarne antwoord op deze vraag.
icon

Beste antwoord door renel 14 February 2013, 12:31

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +1
Waarschijnlijk een app FaceTime whatsup of dergelijk iets om je telefoonnummer gecontroleerd te krijgen voor gebruik
Heb even op Google gekeken (had ik eerder moeten doen) en wat topics gevonden, oa deze:
Blijkt inderdaad een activatie te zijn tbv Facetime of iMessage. Deze heb ik voor de zekerheid maar uitgeschakeld aangezien ik ze toch niet gebruik.
Dank voor je reactie!
Waarschijnlijk een app FaceTime whatsup of dergelijk iets om je telefoonnummer gecontroleerd te krijgen voor gebruik
Reputatie 5
Badge +10
Goed dat je het hebt kunnen oplossen.

Groetjes,

Alex

Reageer