.

Beantwoord

Verbruik data niet geupdate op Mijn Simyo, hoe kan dit?

  • 26 September 2014
  • 1 reactie
  • 212 Bekeken

Beste,

Mijn databundel is sinds 19 september niet meer geupdate. Niet via de app en ook niet via de website.
Omdat ik al tegen het eind van mijn bundel aanloop wil ik graag weten hoeveel er daadwerkelijk nog beschikbaar is.

Het tegoed van mijn belminuten is wel aangepast.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Kim 28 September 2014, 15:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi moosterbeek, welkom op het forum van Simyo!

Goed dat je hierover een bericht op het forum plaatst :)
Helaas was er een grotere vertraging in het bijwerken van het verbruik op Mijn Simyo, dan dat je van ons gewend bent.

Dit is inmiddels opgelost en de achterstand hierdoor wordt nu ingelopen. Ik zie dat nu je verbruik voor mobiel internet t/m 27-9 om 20.14 uur is bijgewerkt.

Daarnaast ontvang je realtime zowel op 50% als 100% van je Internetbundel een waarschuwing per sms.

Zie je zelf nu ook weer een actuelere stand van je verbruik op Mijn Simyo en onze app?

Reageer