.

Beantwoord

Verbruik blijft staan op afgelopen vrijdag

  • 29 October 2012
  • 34 reacties
  • 1728 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Badge
Ik heb precies hetzelfde. Laatste keer bijgewerkt is op 26 oktober om 10.30 uur. Heel irritant dit, zeker zo aan het eind van de maand!!



Dat gebeurt bijna altijd....ze ontkennen het in alle toonaarden, maar het is wel heeeeel opvallend dat je tegen het eind van de maand je verbruik niet kunt zien...dan ga je lekker over je bundel heen en betaal je 3x zo veel!!!!
Reputatie 7
Badge +9
Het antwoord zal toch van Simyo moeten komen, anders blijven het aannames... En aan aannames heb je niets.

Dus mods....😕
Badge
Verbruik blijft staan en loopt achter

De minuten/sms tegoed blijft een paar dagen achter lopen. Zo heb je er niets aan als het einde van de maand is. Waarom wordt dit niet opgelost?
Badge +1
Ik zal is gaan kijken voor die app @ de leon en @simyo bedankt voor de reactie echt superrr
Reputatie 1
Badge +2
Er is een storing geweest en dat is terug te vinden op dit forum!
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo gebruikers,

Allereerst excuses voor de late reactie. We hebben inderdaad een vertraging gehad bij het verwerken van de verbruiksgegevens. Ik heb hier op maandag een topic over geopend in het Nieuws, acties en verstoringen forum. Het probleem is begin deze week ook verholpen. Zie dit topic.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Mijn verbruik is ook nog niet bijgewerkt. Minuten/sms 24 uur geleden, internetverbruik nog langer geleden. De laatste tijd werd dit toch sneller bijgewerkt. Wat is de reden dat dit nu zoveel achter loopt?
Internetverbruik is 14 uur geleden bijgewerkt, minuten/sms 19 uur.
Wanneer wordt het weer sneller bijgewerkt?
Simyo, graag reactie!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi laurax15,

Het is mogelijk dat het verbruik soms met een vertraging wordt verwerkt. We zijn helaas afhankelijk van het systeem. Het is op dit moment niet mogelijk om dit altijd snel te weergeven.

Groetjes,

Alex

Reageer